arghhh den lyst!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Kay

Secrets skriver:

Cola zero! Kaloriefrit og min redning under vægttab. Self. er aspartam ikke sundt, men en enkelt, hvis du kan tilfredsstille din lyst så du ikke falder i med noget andet, det gør ikke alverden

jamen zero er jo slet ik cola... og det smager jo ikke engang godt...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Kay

maggie3 skriver:

hhvis du bare ikke kan undvære... så gå ned og køb en ahlv liter zero og hældt lidt op i et glas. hvis du skal lykkes med det her, skal du også kunne leve med det. så drik lidt cola og vær så ekstra sund i morgen.

lever med min cola trang på den måde at jeg kun må drikke det i weekender... alle andre dage er det off limit... og zerro smager jo bare ik godt... kan godt klare det tirsdag er altid en lorte dag for mig

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Mike

You can do it!! gå ud og børst tænder - så forsvinder lysten

Anmeld

3. maj 2011

Kay

Baby-støv skriver:

don't, girl...  og zero smager a h****** til  

ja zerro er noget møg... men nu er kæresten også kommet hjem til at stoppe mig... hihi... må vente med cola til fredag

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Kay skriver:

jamen zero er jo slet ik cola... og det smager jo ikke engang godt...  

Nej nej nej, i er jo helt galt afsporet allesammen! Hehe Jamen hvad så med cola light eller pepsi max?

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Kay skriver:

ja zerro er noget møg... men nu er kæresten også kommet hjem til at stoppe mig... hihi... må vente med cola til fredag

hehe.. sådan, tøsen...  kør stilen...

Anmeld

3. maj 2011

Kay

Lou87 skriver:

Jeg drikker altså stadig enten cola zero eller pepsi max og taber mig.. LIDT er ok  Og tror i længden det er bedre end og afholde sig helt, for tror ikk det holder så!

nej holder ik hvis man ik må... derfor må jeg i weekenden... og derfor er tirsdag dum... kan ikke holde til det der zero... det er bare få forkert cola

Anmeld

3. maj 2011

twinny

Secrets skriver:

Nej nej nej, i er jo helt galt afsporet allesammen! Hehe Jamen hvad så med cola light eller pepsi max?

altså kvinde menneske.... coca cola er det eneste rigtige...

Anmeld

3. maj 2011

Kay

muzen skriver:

har du prøvet at spise dem når du har brug for noget sødt

ja... flere veninder har sagt det.. men virker ik... måske også fordi det ik er søde sager jeg har lyst til... men cola...

Anmeld

3. maj 2011

Kay

Misselbek skriver:

You can do it!! gå ud og børst tænder - så forsvinder lysten

uhhh god ide... det gør jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.