arghhh den lyst!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.916 visninger
65 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Kay

sidder her alene hjemme... ser dum og venter på paradise... er blevet slugt af realaty programmer.... men lad det være hvad det er... jeg har i aften den sygeste lyst til COCA COLA.... det går bare ik... heldigvis har vi ik noget cola... men er så tæt på at fise ned i kiosken.... elelr skrive til kæresten om han ik tager noget med hjem.... gøre kvinder... giv mig styrke... jeg skal ikke drikke cola... jeg skal tabe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Vivian87

Be strong Girl! You Can do it

Anmeld

3. maj 2011

birthee

Kay skriver:

sidder her alene hjemme... ser dum og venter på paradise... er blevet slugt af realaty programmer.... men lad det være hvad det er... jeg har i aften den sygeste lyst til COCA COLA.... det går bare ik... heldigvis har vi ik noget cola... men er så tæt på at fise ned i kiosken.... elelr skrive til kæresten om han ik tager noget med hjem.... gøre kvinder... giv mig styrke... jeg skal ikke drikke cola... jeg skal tabe mig!

Jeg har også vildt lyst til Coca-cola... Har så lige kværnet 4 store gulerødder, og er igang med glas nr. 2 med rent vand (glasset indeholder ca. 4 dl...) - men har stadig den vildeste trang til noget sødt - ligemeget om det så var en cola eller en chokolade-bar af en slags... håber lillepigen snart falder i søvn, så jeg kan flygte ind i søvnen fra slik-monstret...

Anmeld

3. maj 2011

Kay

birthee skriver:

Jeg har også vildt lyst til Coca-cola... Har så lige kværnet 4 store gulerødder, og er igang med glas nr. 2 med rent vand (glasset indeholder ca. 4 dl...) - men har stadig den vildeste trang til noget sødt - ligemeget om det så var en cola eller en chokolade-bar af en slags... håber lillepigen snart falder i søvn, så jeg kan flygte ind i søvnen fra slik-monstret...

venter også bare på jeg er træt nok til at falde i søvn.... nøøøj det tager 3 min. at gå ned i kiosken og tilbage igen... skal virkelig holde mig i skindet...

Anmeld

3. maj 2011

birthee

Kay skriver:

venter også bare på jeg er træt nok til at falde i søvn.... nøøøj det tager 3 min. at gå ned i kiosken og tilbage igen... skal virkelig holde mig i skindet...

Du kan godt klare det!!! Hold ud lidt endnu, eller gå tidligt i seng

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Kay skriver:

Cola zero! Kaloriefrit og min redning under vægttab. Self. er aspartam ikke sundt, men en enkelt, hvis du kan tilfredsstille din lyst så du ikke falder i med noget andet, det gør ikke alverden

Anmeld

3. maj 2011

maggie3

hhvis du bare ikke kan undvære... så gå ned og køb en ahlv liter zero og hældt lidt op i et glas. hvis du skal lykkes med det her, skal du også kunne leve med det. så drik lidt cola og vær så ekstra sund i morgen.

Anmeld

3. maj 2011

twinny

don't, girl...  og zero smager a h****** til  

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

don't it, girl...  og zero smager a h****** til  

BLASFEMI!!!! 

Anmeld

3. maj 2011

Lou87

Jeg drikker altså stadig enten cola zero eller pepsi max og taber mig.. LIDT er ok  Og tror i længden det er bedre end og afholde sig helt, for tror ikk det holder så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.