Kattekyllingen, 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

businesstigger

jep juni er i næste måned. Kattekyllingen er lige på trapperne. Håber ikke at Bjørnen går helt i panik

Dejlig mave! Og det er ikke til at se strækmærkerne hvis du ikke havde nævnt dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Kruse90

sååå lækker en mave

Anmeld

5. maj 2011

Najsen86

En smuk krølfishule bliver skønt at få den lille at se snart!!!

Anmeld

5. maj 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Det er 14 dage siden I fik billeder sidst, så jeg må hellere oppe mig.

Mit overskud er suget ud af mig, og de få gram jeg har tilbage bruges på min BA, der driller helt afsindigt.

Torsdag skal jeg til uge 32-besøg hos lægen. Hun havde desværre ikke tid før, så det bliver lettere forsinket. Men skidt, jeg regner med alt er som det skal være.

Vægten siger +9-10 kg, og jeg sidder længselsfuldt og kigger på billederne af "maven" i uge 6.. Tænkt at jeg følte mig tyk dengang.. Skulle skamme mig! Derimod er det en anden sag nu..

Mit bækken, og i særdeleshed mit haleben og skamben, gør pokkers ondt. Ved ikke, om det er fordi jeg sidder så meget og læser/skriver, eller om der er bækkenløsning på vej. Hope not!

Væske i kroppen er der masser af, og forstoppelsen? Ja, den "nyder" jeg også stadig. Det er bare great at være gravid

Træk-maven-ind billeder begynder så småt at være umulige, men I får et alligevel. Og ja, så får I lov til at se mine "love-marks" som jeg pladderromantisk og i bedste amerikanske stil kalder mine strækmærker. Jeg hader dem, men ja.. De skulle jo komme, og så må jeg jo acceptere og huske på, at de ikke vil være lilla for altid! Har sjovt nok kun fået dem i den ene side

fra Kitty, og en krølfis der vist har arvet mors store mås Den mærker jeg nemlig ret ofte, når fisen skifter liggeplds fra højre til venstre, og tilbage igen!

Weeeee!!!! Din mave er bare så smuk!!!!  Og  det er jo lige om hjørnet at du skal føde!!!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.