Kattekyllingen, 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Bavianis

Jeg synes du ser dejlig ud Kitty - og du har fået den fine, brune streg på maven, som jeg stadig kigger sådan efter hos mig selv.

Er du ikke ved at være utålmodig? Jeg er ved at gå op i limningen af rastløshed - jeg synes bare han skal komme NU...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Det er 14 dage siden I fik billeder sidst, så jeg må hellere oppe mig.

Mit overskud er suget ud af mig, og de få gram jeg har tilbage bruges på min BA, der driller helt afsindigt.

Torsdag skal jeg til uge 32-besøg hos lægen. Hun havde desværre ikke tid før, så det bliver lettere forsinket. Men skidt, jeg regner med alt er som det skal være.

Vægten siger +9-10 kg, og jeg sidder længselsfuldt og kigger på billederne af "maven" i uge 6.. Tænkt at jeg følte mig tyk dengang.. Skulle skamme mig! Derimod er det en anden sag nu..

Mit bækken, og i særdeleshed mit haleben og skamben, gør pokkers ondt. Ved ikke, om det er fordi jeg sidder så meget og læser/skriver, eller om der er bækkenløsning på vej. Hope not!

Væske i kroppen er der masser af, og forstoppelsen? Ja, den "nyder" jeg også stadig. Det er bare great at være gravid

Træk-maven-ind billeder begynder så småt at være umulige, men I får et alligevel. Og ja, så får I lov til at se mine "love-marks" som jeg pladderromantisk og i bedste amerikanske stil kalder mine strækmærker. Jeg hader dem, men ja.. De skulle jo komme, og så må jeg jo acceptere og huske på, at de ikke vil være lilla for altid! Har sjovt nok kun fået dem i den ene side

fra Kitty, og en krølfis der vist har arvet mors store mås Den mærker jeg nemlig ret ofte, når fisen skifter liggeplds fra højre til venstre, og tilbage igen!

Wau Wau Wau hvor er du smuk søde! 

Glæder mig vildt til selv at få en fin mave. Må vente lidt endnu...

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jeg synes du ser dejlig ud Kitty - og du har fået den fine, brune streg på maven, som jeg stadig kigger sådan efter hos mig selv.

Er du ikke ved at være utålmodig? Jeg er ved at gå op i limningen af rastløshed - jeg synes bare han skal komme NU...

Jo, for pokker. Jeg er ved at gå op i limningen af spænding. I nat ar jeg drømt 3 gange at det er en pige med lyst hår, der kommer ud.. Og hun ligner sin far... Jeg er spææææændt!!

Og ja, stregen er begyndt at bevæge sig op over navlen nu.. Før var den ellers kun under, meeen.. Nu sniger den sig op ad mig

Det er lige om snart, Bavian! Så står vi med guldet!!

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Wau Wau Wau hvor er du smuk søde! 

Glæder mig vildt til selv at få en fin mave. Må vente lidt endnu...

Fanx a låt! Maven kan komme hurtigt. Lige pludselig væltede min bare frem, og det var tidligt. Allerede i 15. uge blev jeg surgt, hvornår det skulle være

Jeg glæder mig til at se dine billeder.. For det får vi vel lov til?

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jo, for pokker. Jeg er ved at gå op i limningen af spænding. I nat ar jeg drømt 3 gange at det er en pige med lyst hår, der kommer ud.. Og hun ligner sin far... Jeg er spææææændt!!

Og ja, stregen er begyndt at bevæge sig op over navlen nu.. Før var den ellers kun under, meeen.. Nu sniger den sig op ad mig

Det er lige om snart, Bavian! Så står vi med guldet!!

Ja - det er simpelthen så vildt, altså... Om 1,5 uge er jeg indenfor termin...   Og så kommer du lige efter.

Det bliver så stort....

Anmeld

4. maj 2011

Jemion

Hvor er du bare fin  Bliver spændende at se om hun ligner sin far som du har drømt  glæder mig til min lillemand bliver større så hans far også kan få lov til at mærke spark

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Jemion skriver:

Hvor er du bare fin  Bliver spændende at se om hun ligner sin far som du har drømt  glæder mig til min lillemand bliver større så hans far også kan få lov til at mærke spark

Det mest spændende er, om det ér en pige! Vi kender ikke kønnet nemlig Men det har jeg troet hele vejen igennem, og farmand tror det samme.. Så vi er spændte!!

Ja, glæd dig til farmand kan være med, det er rart at kunne dele med ham!!

Anmeld

4. maj 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Ja - det er simpelthen så vildt, altså... Om 1,5 uge er jeg indenfor termin...   Og så kommer du lige efter.

Det bliver så stort....

Jeg får altså en lille smule stress over det, for at være ærlig Jeg har stadig ikke fået lov til at omlægge fars kontor til børneværelser.. Måske mest fordi jeg selv sidder og skriver BA herinde, meeeen... Når opgaven er afleveret har jeg 3 uger til at gå amok.

Anmeld

4. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg får altså en lille smule stress over det, for at være ærlig Jeg har stadig ikke fået lov til at omlægge fars kontor til børneværelser.. Måske mest fordi jeg selv sidder og skriver BA herinde, meeeen... Når opgaven er afleveret har jeg 3 uger til at gå amok.

Og HVILKE 3 uger! Selv jeg er træt af den bachelor-opgave - jeg føler SÅ meget med dig!

Uhh - de 3 uger Kitty - ingen opgave, lave børneværelse, tænke "NU er det snart, juhu", fodbad, dejligt vejr, etc., etc..

Det er SKØØØNT!

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Fanx a låt! Maven kan komme hurtigt. Lige pludselig væltede min bare frem, og det var tidligt. Allerede i 15. uge blev jeg surgt, hvornår det skulle være

Jeg glæder mig til at se dine billeder.. For det får vi vel lov til?

Ja det gør i helt bestemt  Nu er det også snart tid at vide topmaven + ekstra top frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.