Kattekyllingen, 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.901 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

otlitrom

Det er 14 dage siden I fik billeder sidst, så jeg må hellere oppe mig.

Mit overskud er suget ud af mig, og de få gram jeg har tilbage bruges på min BA, der driller helt afsindigt.

Torsdag skal jeg til uge 32-besøg hos lægen. Hun havde desværre ikke tid før, så det bliver lettere forsinket. Men skidt, jeg regner med alt er som det skal være.

Vægten siger +9-10 kg, og jeg sidder længselsfuldt og kigger på billederne af "maven" i uge 6.. Tænkt at jeg følte mig tyk dengang.. Skulle skamme mig! Derimod er det en anden sag nu..

Mit bækken, og i særdeleshed mit haleben og skamben, gør pokkers ondt. Ved ikke, om det er fordi jeg sidder så meget og læser/skriver, eller om der er bækkenløsning på vej. Hope not!

Væske i kroppen er der masser af, og forstoppelsen? Ja, den "nyder" jeg også stadig. Det er bare great at være gravid

Træk-maven-ind billeder begynder så småt at være umulige, men I får et alligevel. Og ja, så får I lov til at se mine "love-marks" som jeg pladderromantisk og i bedste amerikanske stil kalder mine strækmærker. Jeg hader dem, men ja.. De skulle jo komme, og så må jeg jo acceptere og huske på, at de ikke vil være lilla for altid! Har sjovt nok kun fået dem i den ene side

fra Kitty, og en krølfis der vist har arvet mors store mås Den mærker jeg nemlig ret ofte, når fisen skifter liggeplds fra højre til venstre, og tilbage igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Fru Nielsen

Flooooot mave... Men øh hvor er strækmærkerne???

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Fru Nielsen skriver:

Flooooot mave... Men øh hvor er strækmærkerne???

Under navlen i den højre side.. Det må være venstre, når du kigger på billedet De skal nok blive større

Anmeld

3. maj 2011

blomst84

Dejlig dejlig mave og kan stadig ik forstå at tiden går så hurtigt... Glæder mig til at se din krølfis inden for 10 uger!!

Anmeld

3. maj 2011

Fru Nielsen

kitty skriver:

Under navlen i den højre side.. Det må være venstre, når du kigger på billedet De skal nok blive større

Kald mig bare blind, men kan ikke se dem......

Ihh bliver spændende når den lille kommer til verden!!

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

blomst84 skriver:

Dejlig dejlig mave og kan stadig ik forstå at tiden går så hurtigt... Glæder mig til at se din krølfis inden for 10 uger!!

Taaak! Jeg glæder mig også vildt meget, og farmand er ogå ved at gå op i limningen, når man siger det er juni i næste måned

Tiden ér faktisk gået stærkt.. Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men sådan er det nok bare i starten.. Tiden sneeegler sig afsted, og til sidst kunne man godt bruge et par uger mere

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Fru Nielsen skriver:

Kald mig bare blind, men kan ikke se dem......

Ihh bliver spændende når den lille kommer til verden!!

Ja, vi glæder os også helt tosset meget. Jeg stod med tårer i øjnene den anden dag og sagde til manden "vi har ventet i 40 måneder, og om ca 50 dage har jeg termin, hvor er det uvirkeligt".. Men det er FANTASTISK!!

Anmeld

3. maj 2011

Fru Nielsen

kitty skriver:

Ja, vi glæder os også helt tosset meget. Jeg stod med tårer i øjnene den anden dag og sagde til manden "vi har ventet i 40 måneder, og om ca 50 dage har jeg termin, hvor er det uvirkeligt".. Men det er FANTASTISK!!

Må være virkelig underligt at tænke tilbage på.... Sikke dog en længe ventet lille kærligheds baby!!!

Det bedste kommer til dem som venter.... Er det ikke det man siger?

Anmeld

3. maj 2011

Thereseh

kitty skriver:

Det er 14 dage siden I fik billeder sidst, så jeg må hellere oppe mig.

Mit overskud er suget ud af mig, og de få gram jeg har tilbage bruges på min BA, der driller helt afsindigt.

Torsdag skal jeg til uge 32-besøg hos lægen. Hun havde desværre ikke tid før, så det bliver lettere forsinket. Men skidt, jeg regner med alt er som det skal være.

Vægten siger +9-10 kg, og jeg sidder længselsfuldt og kigger på billederne af "maven" i uge 6.. Tænkt at jeg følte mig tyk dengang.. Skulle skamme mig! Derimod er det en anden sag nu..

Mit bækken, og i særdeleshed mit haleben og skamben, gør pokkers ondt. Ved ikke, om det er fordi jeg sidder så meget og læser/skriver, eller om der er bækkenløsning på vej. Hope not!

Væske i kroppen er der masser af, og forstoppelsen? Ja, den "nyder" jeg også stadig. Det er bare great at være gravid

Træk-maven-ind billeder begynder så småt at være umulige, men I får et alligevel. Og ja, så får I lov til at se mine "love-marks" som jeg pladderromantisk og i bedste amerikanske stil kalder mine strækmærker. Jeg hader dem, men ja.. De skulle jo komme, og så må jeg jo acceptere og huske på, at de ikke vil være lilla for altid! Har sjovt nok kun fået dem i den ene side

fra Kitty, og en krølfis der vist har arvet mors store mås Den mærker jeg nemlig ret ofte, når fisen skifter liggeplds fra højre til venstre, og tilbage igen!

Hvor er du fin 

Din mave står meget lavere end min, så mon ikke krøllfisen har lagt sig med hovedet godt nede ? 

Jeg syns jeg klarer fordøjelsen fint, ved at spise groft til morgen og skylle ned med en smoothie. Forstoppelsen kommer så snart jeg har "hygget" for meget med sukker/hvidt brød  

De strækmærker ka' man da næsten ikke se  Krydser fingre for at de blir ved det, og ikke breder sig for meget. Hi hi. 

Anmeld

3. maj 2011

Kay

nøøøj en fin mave... har fulgt lidt med... og den er godt nok vokset meget her på det sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.