Kattekyllingen, 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

NoName

Fantastisk flot mavse Kitty...

og hvor jeg dog glæder mig til at se billeder af den lille fis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Stiner

Flot mave!

Vi er næsten samme sted - jeg er 33+2. Jeg kan sagtens genkende en del af det du skriver - forstoppelse, træthed, +9 - 10 kg, ømhed ved bækkenet....Og ja, så fornemmelsen af en baby, som MASER sig rundt inde i maven. Men det er jo bare FEDT, at man er nået så langt.Jeg prøver ikke at klage!

Kedeligt, at du har en BA hængende over hovedet - det er jeg ikke sikker på, at jeg havde energi til nu...

Pas nu godt på dig selv!

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Thereseh skriver:

Hvor er du fin 

Din mave står meget lavere end min, så mon ikke krøllfisen har lagt sig med hovedet godt nede ? 

Jeg syns jeg klarer fordøjelsen fint, ved at spise groft til morgen og skylle ned med en smoothie. Forstoppelsen kommer så snart jeg har "hygget" for meget med sukker/hvidt brød  

De strækmærker ka' man da næsten ikke se  Krydser fingre for at de blir ved det, og ikke breder sig for meget. Hi hi. 

Jeg har desværre altid haft en sløv mave, så der er ikke noget nyt i min forstoppelse. Det føles bare anderledes, nu hvor jeg er gravid.. Bliver nemmere dårlig. Magnesia inden sengetid kan heldigvis hjælpe det lidt på vej.

Krølfisen ligger med hovedet nedad og har faktisk allerede gjort det i 4 uger. Jeg tror måske også det er derfor jeg får mere ondt ved skambenet, fordi den ligger dernede og skubber rundt. Min tissetrang er i hvert fald blevet en helt anden, efter den lagde sig derned. Nu slipper jeg ikke for 2 gange om natten

Håber din mave har det dejligt Det er lige om snart vi skal være mødre, sådan for alvor!

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Kay skriver:

nøøøj en fin mave... har fulgt lidt med... og den er godt nok vokset meget her på det sidste

Ja, den er vokset meget. Men som Tereseh skriver, så er den ret lav, fordi fisen ligger med hovedet nedad.. Så faktisk føles det som om den "hænger" mere.. Den er bare blevet skide tung, for at sige det mildt

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

noname skriver:

Fantastisk flot mavse Kitty...

og hvor jeg dog glæder mig til at se billeder af den lille fis.

Tak! Jeg glæder mig også til at dele et par billeder med Jer. Og til at se om det er en pige eller en dreng der gemmer sig derinde

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

Stiner skriver:

Flot mave!

Vi er næsten samme sted - jeg er 33+2. Jeg kan sagtens genkende en del af det du skriver - forstoppelse, træthed, +9 - 10 kg, ømhed ved bækkenet....Og ja, så fornemmelsen af en baby, som MASER sig rundt inde i maven. Men det er jo bare FEDT, at man er nået så langt.Jeg prøver ikke at klage!

Kedeligt, at du har en BA hængende over hovedet - det er jeg ikke sikker på, at jeg havde energi til nu...

Pas nu godt på dig selv!

Jeg prøver også ihærdigt at lade være med at beklage mig. Vi havde mistet troen på at vi nogensinde skulle blive forældre, så det er helt fantastisk, at jeg/vi får lov til at opleve det!

Jeg synes dog at det har været slemt den sidste uges tid. Jeg er meget besværet af væske i benene/hænderne, mit bækken gør ondt og nattesøvnen er elendig. MEN! Det ér fantastisk, og om 10 uger husker vi kun de gode ting, når vi sidder med guldet i armene!

Anmeld

3. maj 2011

Kay

kitty skriver:

Ja, den er vokset meget. Men som Tereseh skriver, så er den ret lav, fordi fisen ligger med hovedet nedad.. Så faktisk føles det som om den "hænger" mere.. Den er bare blevet skide tung, for at sige det mildt

tror gerne den er blevet tung... og føj hvor jeg misunder dig men du bære den flot

Anmeld

3. maj 2011

-Milla-

Stadig en fin mave du har Kitty-kat.
Så vidt jeg kan se er den da også sunket en del?
Og mht. strækmærkerne, så havde jeg slet ikke lagt mærke til dem, men kender godt det der med at man selv ser dem hele tiden!
Jeg selv har fået lidt på ydersiden af begge mine balder, og de irriterer mig grænseløst!
Men ja, vi er jo bare nødt til at acceptere/leve med dem, om ikke andet, så når vores små mirakler melder sin ankomst vil lykken overskygge de dumme mærker.

Anmeld

3. maj 2011

otlitrom

-Milla- skriver:

Stadig en fin mave du har Kitty-kat.
Så vidt jeg kan se er den da også sunket en del?
Og mht. strækmærkerne, så havde jeg slet ikke lagt mærke til dem, men kender godt det der med at man selv ser dem hele tiden!
Jeg selv har fået lidt på ydersiden af begge mine balder, og de irriterer mig grænseløst!
Men ja, vi er jo bare nødt til at acceptere/leve med dem, om ikke andet, så når vores små mirakler melder sin ankomst vil lykken overskygge de dumme mærker.

Den er sunket ret meget faktsk.. Men fisen har også ligget med hovedet nedad i 4 uger allerede. Den er bare top-klar til at komme ud Efter 9. juni (hvor jeg skal aflevere BA) har den frit spil

Mærkerne er ikke så tydelige endnu, men jeg tror det er fordi vi selv kan se dem at vi irriteres. Jeg er sikker på, når vi sidder med guldet i armene, at vi ikke skænker dem en tanke.. Ih hvor jeg altså glæder mig!

Anmeld

3. maj 2011

-Milla-

kitty skriver:

Den er sunket ret meget faktsk.. Men fisen har også ligget med hovedet nedad i 4 uger allerede. Den er bare top-klar til at komme ud Efter 9. juni (hvor jeg skal aflevere BA) har den frit spil

Mærkerne er ikke så tydelige endnu, men jeg tror det er fordi vi selv kan se dem at vi irriteres. Jeg er sikker på, når vi sidder med guldet i armene, at vi ikke skænker dem en tanke.. Ih hvor jeg altså glæder mig!

Min er også sunket meget, og i torsdags til scanning kunne JM også se, at kan lå helt nede ved min højre lyske og op ad livmodervæggen.
Hun fortalte også at han lå med hagen nedad, hvilket vi fik at vide senere på dagen til fødsels-forberedelse, de også gør når hovedet sætter sig fast.
Så jeg er ikke i tvivl om at lillefyren her også øver, det kan i hvert fald mærkes dernede hvordan han rumsterer rundt.
Uha ja, nu er der bare ikke længe til. Det bliver så fantastisk!
Lyder som en god plan at h*n venter med sin længe ventede ankomst til mor har overstået BA og kan nyde guldet i fulde drag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.