Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver: Det er altså langt fra alle, der anbefaler olie i vandet. Vi har aldrig brugt det til nogen af vores 4 børn, og der er ingen af dem, der har haft tør hud, så at alle babyer bliver tørre i huden, hvis de ikke kommer i olie, synes jeg, er noget sludder at skrive.Min mening er, at man skal gøre det så naturligt som muligt, og kun smørre med creme eller bruge olie, hvis det er nødvendigt. Og det er det i TS's tilfælde. Jeg ville bruge en fed creme på de udsatte steder og så undgå olien, da jeg synes, det er noget stads Men der er jo mange forskellige meninger både blandt os og blandt læger og sp'er, så mit råd til TS er spørge andre til råds og derefter følge sin egen mavefornemmelse - Line
Det er altså langt fra alle, der anbefaler olie i vandet. Vi har aldrig brugt det til nogen af vores 4 børn, og der er ingen af dem, der har haft tør hud, så at alle babyer bliver tørre i huden, hvis de ikke kommer i olie, synes jeg, er noget sludder at skrive.Min mening er, at man skal gøre det så naturligt som muligt, og kun smørre med creme eller bruge olie, hvis det er nødvendigt. Og det er det i TS's tilfælde. Jeg ville bruge en fed creme på de udsatte steder og så undgå olien, da jeg synes, det er noget stads Men der er jo mange forskellige meninger både blandt os og blandt læger og sp'er, så mit råd til TS er spørge andre til råds og derefter følge sin egen mavefornemmelse - Line
tusinde tak for dit svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da Gabriel var et par måneder gammel, fik han eksemlignende udslæt på kinderne, men vi kunne redde det med Aderma Exomega fra apoteket. Om vinteren er Ceridal fedtcreme god, fordi den ikke indeholder vand.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128