er lidt ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

jamen havde du laura i bad hver dag???

nej slet ikke... max hver 2. dag og det for det meste var det 1-2 gange om ugen.. men det gjorde UNDERVÆRKER med det olie...

Jeg lider selv MEGET af tør hud, og hvis jeg én gang smører mig ind i mandelolie inden jeg går i bad er der intet i flere uger efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

nej slet ikke... max hver 2. dag og det for det meste var det 1-2 gange om ugen.. men det gjorde UNDERVÆRKER med det olie...

Jeg lider selv MEGET af tør hud, og hvis jeg én gang smører mig ind i mandelolie inden jeg går i bad er der intet i flere uger efter

ok jamen vi prøver... hvor meget baby olie skal man ca bruge per bad?

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

ok jamen vi prøver... hvor meget baby olie skal man ca bruge per bad?

jeg puttede 3-5 dråber i... der skal nemlig ikke bruges ret meget..

men pas på.. de bliver glatte som bare fan*** når der er olie i vandet.. hihi

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Maja88 skriver:

hjælper det så på det?

ja det gør det, jeg smører med A-Derma den grønne og det virker.

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

jeg puttede 3-5 dråber i... der skal nemlig ikke bruges ret meget..

men pas på.. de bliver glatte som bare fan*** når der er olie i vandet.. hihi

ja det har jeg hørt.. skal nok passe på

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

DLM skriver:

ja det gør det, jeg smører med A-Derma den grønne og det virker.

det er rart at høre- jeg har købt danatekt. da det er den eneste creme jeg kan tåle i fx ansigtet...

tænker sådan lidt. får de ikke creme i munden?- altså når man smører hænderne

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Maja88 skriver:

det er rart at høre- jeg har købt danatekt. da det er den eneste creme jeg kan tåle i fx ansigtet...

tænker sådan lidt. får de ikke creme i munden?- altså når man smører hænderne

Det gør de nok en smugle når de stikker fingerne i munden, men det gør ikke så meget hvis det er en neutral creme uden preparater eller noget.

Anmeld

3. maj 2011

Isabella_mor

Maja88 skriver:

Hej piger!!

bliver nød til at ud med det her og kan godt virke det er fjollet, men ja- jeg er ihvertfald ked af det.

min lille baby datter på 2 måneder i dag har fået sååå tør hud og alla eksem, så nu skal jeg til at smøre hende i fed creme og bade hende med babyolie i vandet... er ked af dette- da jeg jo ikke vil ødelægge hendes spæde unge hud..

ja er egentlig bare det. ville bare lige ud med det..

tak fordi i læste med

de anbefaler jo olie i vandet så huden ikke tørre ud. det er ganske normal måde at bade baby på og det sker der ikke noget ved..

alle babyer bliver tørre i huden hvis den ikke fugtes af olier eller cremer.. 

(min dreng har tør hud på lårene og maven, men når jeg kommer olie i badevandet så er det slet ikke så slemt. )

og nu er hun også 2 mdr dit barn. så er de "naturlige" olier ikke længere som de var i starten, og så skal man supplere med babyolie.. det er jo derfor det er opfundet..  

det behøver du ikke være ked af 

Anmeld

3. maj 2011

miinimeal

albert havde det meget i starten, da han intet fosterfedt havde da han blev født,. og havde det i lang tid,   jeg skulle masser et par dråber babyolie ind i hans hud, han nød det. og det hjalp helt vild, ikke så det bliver fedtet men bare så det trænger ind,

men nu har han det igen som 8 mdrs og skal til at igang igen, nu er det så på ryggen hans lår, albuer osv, så kender det godt, pøj pøj

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

isabellamor skriver:

de anbefaler jo olie i vandet så huden ikke tørre ud. det er ganske normal måde at bade baby på og det sker der ikke noget ved..

alle babyer bliver tørre i huden hvis den ikke fugtes af olier eller cremer.. 

(min dreng har tør hud på lårene og maven, men når jeg kommer olie i badevandet så er det slet ikke så slemt. )

og nu er hun også 2 mdr dit barn. så er de "naturlige" olier ikke længere som de var i starten, og så skal man supplere med babyolie.. det er jo derfor det er opfundet..  

det behøver du ikke være ked af 

det var bare fordi SP sagde man helst skulle undgå cremer og olie til hun var et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.