er lidt ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Maja88

Hej piger!!

bliver nød til at ud med det her og kan godt virke det er fjollet, men ja- jeg er ihvertfald ked af det.

min lille baby datter på 2 måneder i dag har fået sååå tør hud og alla eksem, så nu skal jeg til at smøre hende i fed creme og bade hende med babyolie i vandet... er ked af dette- da jeg jo ikke vil ødelægge hendes spæde unge hud..

ja er egentlig bare det. ville bare lige ud med det..

tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

frkrbj

køb noget lækkert babyolie, de bliver SÅ lækre, og synes det er godt for deres hud når nu det er koldt i luften 

Har brugt Walida tror jeg det hedder, fra dag 1. Og hun er bestemt ikk blevet mindre lækker

Anmeld

3. maj 2011

DLM

min søn på 10 måneder har det samme problem, han har vildt tør hud på ben, lår mave og arme. så jeg smører og smører.

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

hvorfor skulle det ødelægge hendes hud med olie i badevandet?

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

hvorfor skulle det ødelægge hendes hud med olie i badevandet?

nej men creme eller olie hver dag... hun har jo fin fin baby hud på maven... jeg har heller ikke smurt mig selv med creme hver dag- kan jeg slet ikke holde til...

har købt en babyolie fra apotekets babyserie..... så håber jeg den er god.

Anmeld

3. maj 2011

frkrbj

Maja88 skriver:

nej men creme eller olie hver dag... hun har jo fin fin baby hud på maven... jeg har heller ikke smurt mig selv med creme hver dag- kan jeg slet ikke holde til...

jamen hvor gammel er din datter? Hun behøver jo ikke at komme i bad hver dag hvis hun er bittelille

Ellers ville jeg bare smøre hende med lækkert god creme uden noget i, og hvis ikke det bliver bedre enden for kort tid synes jeg lægen skal ind over igen, det kan jo være svamp. Nu ved jeg ikk hvor hun er tør henne

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

frkrbj skriver:

jamen hvor gammel er din datter? Hun behøver jo ikke at komme i bad hver dag hvis hun er bittelille

Ellers ville jeg bare smøre hende med lækkert god creme uden noget i, og hvis ikke det bliver bedre enden for kort tid synes jeg lægen skal ind over igen, det kan jo være svamp. Nu ved jeg ikk hvor hun er tør henne

hun er 2 måneder så ville heller ikke have hende i bad hver dag, men vel mere end en gang i ugen nu hun skal smøres ind i alt det creme...

har lige været ved lægen med hende for en halv time siden og hun sagde vi skulle smøre i fed creme og hjalp det ikke- skulle vi have gang i hormoncremen(håber jeg altså ikke).

det er tør hud på¨arme... fødder... hoved og rødt i armhuleler, albuesamlingen, knæhaser og under hagen.

Anmeld

3. maj 2011

Caroline86

Maja88 skriver:

prøv at starte med bare at bruge olie i badevandet! Det kan virkelig gøre en KÆMPE forskel! Så slipper du for det med cremen, for det kan jeg godt forstå du er ked af...

men måske er det nok med olien det tager huden i hvert fald ingen skade af

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

DLM skriver:

min søn på 10 måneder har det samme problem, han har vildt tør hud på ben, lår mave og arme. så jeg smører og smører.

hjælper det så på det?

Anmeld

3. maj 2011

Maja88

Caroline86 skriver:

prøv at starte med bare at bruge olie i badevandet! Det kan virkelig gøre en KÆMPE forskel! Så slipper du for det med cremen, for det kan jeg godt forstå du er ked af...

men måske er det nok med olien det tager huden i hvert fald ingen skade af

jamen havde du laura i bad hver dag???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.