Hold da op en basse! Hvor store var jeres ved 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

LISBETH:-)

Elina vejede 12 kg ved 6 mdr - nu vejer hun 15 kg ved 11 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

henh01

hej min søn bliver 6 mdr i næste uge og vejer 10,8 og er 75 cm lang

Anmeld

3. maj 2011

Koen.

Her vejede hun 6,5 kg og var 69 cm lang nu er hun 1 år, 80 cm lang og 9,5 kg Sikke en skøn basse du har dig !

Anmeld

3. maj 2011

merle2010

til min datters 5 mdr undersøgelse vejede hun 10, 1 kg... så hun er osse i den tunge ende.. hehe... nu er hun 1 år og vejer 11 kg... så det kan altså godt gå lidt i stå med vægten... efter at vi skar ned på flasken og begyndte med rigtig mad, har hun ikke taget på.. hun har tvært imod tabt sig lidt..

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Sakris skriver:

Hold da op hvor vildt :-) Han vil da frem af i verden. Min datter er også den alder og vejer 5,3 kg og er 62cm. Ved godt at hun er meget lille. Men også vildt så meget forskel der kan være på babyer!

ja det vil han ja vores børn er da født samme dag han vejede 6 kg da han var 1 måned

ja det er godt nok vildt

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Lisbeth85 skriver:

Wow - din dreng har sørme travlt med at blive stor og dejlig Så er Linus jo nærmest vand ved siden af

ja det har han han charmer sig ind på alle

han ser stadig dejlig ud ham Linus

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth85

henh01 skriver:

hej min søn bliver 6 mdr i næste uge og vejer 10,8 og er 75 cm lang

Jamen det lyder da nogenlunde som min lille skat Skønt at høre, at der er andre derude med store babyer

Anmeld

4. maj 2011

Lisbeth85

Isabellasmor skriver:

Her var vores SP i går - vægten siger her 8,2 kg og 68 cm som 6 mrd gammel  Isabella startede "stor" på præcis 4 kg og 5 gram med masser af elastikker  Til gengæld har vi haft vores kampe med at få mad i hende, men så længe hun trives er jeg ikke nervøs - som SP siger: hun følger sin egen kurve 

Ja, det er jo den kurve, som man lige skal tjekke op på. Linus følger heldigvis også den med hovedomfang, vægt og længde. Alle tre ligger en del over gennemsnittet

Anmeld

4. maj 2011

Musen5

Kan ikk huske hvad min store pige vejede. men begge drengene vejede 9,1 kg da de var 3 mdr så de var godt over 10 da de var 6 mdr.

Liv vejer idag 34kg og er 8 år.

Drengene er 4 år og snart 2 år og vejer 18kg og 14kg de lå tilgengæld oxo på 4680 og 4760 da de blev født

/Mette 28+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.