Hold da op en basse! Hvor store var jeres ved 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

musse1

Lisbeth85 skriver:

Min SP har lige været her... og jeg er sgu lidt i chok! Min søn vejer 10,3 kg og måler 74 cm! Han var en meget normal baby (fødselsvægten sagde 3420 g og han målte 51 cm), og han var faktisk lidt under på skalaen det første tid efter fødslen. Men jeg skal da lige love for, at han er kommet efter det.

Han får 5-6 måltider om dagen, og han er meget aktiv om dagen. Står med støtte hos mig, øver sig i at kravle, ligger meget på maven, ligger på ryggen, sidder og sparker med ben i sin højstol, triller etc. Så han får motion

Andre med så store babyer så tidligt? Skrev en tråd for npget tid siden, men jeg havde egentliug troet, at min søn havde tabt sig lidt.. men ak, tværtimod Han er ret så tung at daffe rundt med, så han er meget dygtig til at ligge lidt selv

Der er lige et billede af den 'lille' mand med

har ik lige stemt vægt, da det jo også går an på, hvor lange de er, kan man sige. din søn er jo også lang .

vil sige min søn på 8 mdr. er 74 cm lang og vejer 9,5 kg

er da kun dejligt, at din søn vokser og tager sig på, børn er jo forskellige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

NLME<3

hey vores søn vejede 9,9 da han var seks mdr. i dag er han 1 1/2 og vejer 10,3 så han tog rigtig godt på i starten, men har ikke rigtig taget på siden, da han først begyndte at kravle og gå, gik det lige op, men vægt og højde.

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

lærkes_mor skriver:

Min søn lignede din søn vægtmæssigt meget ved fødslen.

Min var 3460 og 52 cm.

Da han var 6 mdr var han 7,3 og 70 cm.

Nu har han lige været til et års undersøgelsen (dog som 13 mdr) og er nu 9,3 og 78 cm.

Synes din søn ser så sød ud!!!! Han er vel stor vægt mæssigt og i højden, men det gør bestemt ingen ting i den alder!!!!! Men hvor ser han dejlig ud! Og bare han trives :-)

Han stortrives og er næsten altid en glad og ivrig dreng Nej, det er rart, at der er lidt at tage fat i

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

louieibsen skriver:

hey vores søn vejede 9,9 da han var seks mdr. i dag er han 1 1/2 og vejer 10,3 så han tog rigtig godt på i starten, men har ikke rigtig taget på siden, da han først begyndte at kravle og gå, gik det lige op, men vægt og højde.

Det er jo det - de bliver ikke ved med at tage sådan på Heldigvis!

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

nu er min søn kun 4 måneder og 1 uge

men han var ved fødslen 52 cm og vejede 4110g

og da SP var her den dag han blev 4 måneder var han 70 cm og vejede 9,3kg

Anmeld

3. maj 2011

mybaby-girl

Lisbeth85 skriver:

Min SP har lige været her... og jeg er sgu lidt i chok! Min søn vejer 10,3 kg og måler 74 cm! Han var en meget normal baby (fødselsvægten sagde 3420 g og han målte 51 cm), og han var faktisk lidt under på skalaen det første tid efter fødslen. Men jeg skal da lige love for, at han er kommet efter det.

Han får 5-6 måltider om dagen, og han er meget aktiv om dagen. Står med støtte hos mig, øver sig i at kravle, ligger meget på maven, ligger på ryggen, sidder og sparker med ben i sin højstol, triller etc. Så han får motion

Andre med så store babyer så tidligt? Skrev en tråd for npget tid siden, men jeg havde egentliug troet, at min søn havde tabt sig lidt.. men ak, tværtimod Han er ret så tung at daffe rundt med, så han er meget dygtig til at ligge lidt selv

Hehe, jaa vores Oliver blev vejet til 9,8kg her i fredags og 73cm

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Han ser da overhovedet ikke "stor" ud - han ser skøøøn ud  Lige præcis som han skal være..

Vil skyde på at Jakob vejede ca. 8,5 - 9 kg. da han fyldte 6 mndr. og var ca. 73 cm. Han er nogenlunde det samme nu, og er 6½ mndr.

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

Oliver 5kg og Alexander 4,3kg

Anmeld

3. maj 2011

2babygirls

Lisbeth85 skriver:

Har en tynd nips på 7.1kg da hun var 6 mdr.. Hun bliver 7 mdr på mandag og der kommer min sp og vejer hende igen.

Hun vejede 3900 og 54 lang ved fødslen, men siden da har hun været lang og tynd

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

kamtok skriver:

Han ser da overhovedet ikke "stor" ud - han ser skøøøn ud  Lige præcis som han skal være..

Vil skyde på at Jakob vejede ca. 8,5 - 9 kg. da han fyldte 6 mndr. og var ca. 73 cm. Han er nogenlunde det samme nu, og er 6½ mndr.

Næh, han er jo også lang, så det er lidt fordelt, men jeg kan da sige, at han har nogle ret så gode lårbasser Tak for den fine kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.