Hold da op en basse! Hvor store var jeres ved 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor stor var din datter/søn, da hun/han var 6 mdr. gammel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.798 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Lisbeth85

Min SP har lige været her... og jeg er sgu lidt i chok! Min søn vejer 10,3 kg og måler 74 cm! Han var en meget normal baby (fødselsvægten sagde 3420 g og han målte 51 cm), og han var faktisk lidt under på skalaen det første tid efter fødslen. Men jeg skal da lige love for, at han er kommet efter det.

Han får 5-6 måltider om dagen, og han er meget aktiv om dagen. Står med støtte hos mig, øver sig i at kravle, ligger meget på maven, ligger på ryggen, sidder og sparker med ben i sin højstol, triller etc. Så han får motion

Andre med så store babyer så tidligt? Skrev en tråd for npget tid siden, men jeg havde egentliug troet, at min søn havde tabt sig lidt.. men ak, tværtimod Han er ret så tung at daffe rundt med, så han er meget dygtig til at ligge lidt selv

Der er lige et billede af den 'lille' mand med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

serinasmor

kan ikke huske vægt fra dengang .. men serína vejer kun 10,9 kg nu og er 16 mdr   et lille nips

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Lisbeth85 skriver:

Min SP har lige været her... og jeg er sgu lidt i chok! Min søn vejer 10,3 kg og måler 74 cm! Han var en meget normal baby (fødselsvægten sagde 3420 g og han målte 51 cm), og han var faktisk lidt under på skalaen det første tid efter fødslen. Men jeg skal da lige love for, at han er kommet efter det.

Han får 5-6 måltider om dagen, og han er meget aktiv om dagen. Står med støtte hos mig, øver sig i at kravle, ligger meget på maven, ligger på ryggen, sidder og sparker med ben i sin højstol, triller etc. Så han får motion

Andre med så store babyer så tidligt? Skrev en tråd for npget tid siden, men jeg havde egentliug troet, at min søn havde tabt sig lidt.. men ak, tværtimod Han er ret så tung at daffe rundt med, så han er meget dygtig til at ligge lidt selv

Ja, børn er forskellige....og heldigvis udligner det sig som regel...min den ældste vejede 10 kg da han var 2 år og startede ud med 4800g...nummer to havde samme str, som din ved den alder og han er stadig MEGET stor, det er sgu ikke altid så sjovt for ham..men børn er jo bare forskellige og det går jo som regel lidt i stå med den vækst...

Anmeld

3. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Lisbeth85 skriver:

Han er da bare lige som han skal være...

Her var han 73-74 cm og 7,7 kg som ½ årig

Da han blev født 52 cm og 3200 g.

idag er han 2,8 år nogle og 90 cm og ca. 9,9 kg

Anmeld

3. maj 2011

2721

Ca. 6,5kg og nu som 10mdr +2uger vejer han få 10kg og måler 76cm. Han vejede 3130g og målte 53cm ved fødslen

Anmeld

3. maj 2011

morethanperfect

Oscar blir et halvt år den 6 og vejer nu 9,4 ca. Han måler 72 ca

Anmeld

3. maj 2011

anmaj

min søn var:

ved fødsel: 52 cm og 3975 g

6 mdr.: 69 cm og 8 kg

nu 22 mdr.: 81 cm og 12 kg.

Anmeld

3. maj 2011

Mor Christa

Ja.. Jeg er nok nødt til at stemme 10+ .. Da han var 4 mdr + en uge var SP her. Der vejede han altså 9 kg ;P Så han vejer nok over 10 kg til 6 mdr besøget.. haha Tykke baby!

Anmeld

3. maj 2011

Sara.

Lisbeth85 skriver:

Min søn lignede din søn vægtmæssigt meget ved fødslen.

Min var 3460 og 52 cm.

Da han var 6 mdr var han 7,3 og 70 cm.

Nu har han lige været til et års undersøgelsen (dog som 13 mdr) og er nu 9,3 og 78 cm.

Synes din søn ser så sød ud!!!! Han er vel stor vægt mæssigt og i højden, men det gør bestemt ingen ting i den alder!!!!! Men hvor ser han dejlig ud! Og bare han trives :-)

Anmeld

3. maj 2011

Natascha

Min datter var 3610 gr. og 51 cm ved fødslen og ved 6 mdr. var hun 7900 gr. og 68,5 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.