Hold da op en basse! Hvor store var jeres ved 6 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Lisbeth85

sarah Foged skriver:

nu er min søn kun 4 måneder og 1 uge

men han var ved fødslen 52 cm og vejede 4110g

og da SP var her den dag han blev 4 måneder var han 70 cm og vejede 9,3kg

Wow - din dreng har sørme travlt med at blive stor og dejlig Så er Linus jo nærmest vand ved siden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

kamtok

Lisbeth85 skriver:

Næh, han er jo også lang, så det er lidt fordelt, men jeg kan da sige, at han har nogle ret så gode lårbasser Tak for den fine kommentar

Gode lårbasser med elastikker er bare skønt. Lige til at napse i og kysse

Anmeld

3. maj 2011

Lou87

Har stemt 5-6, men hun var også kun 2650 g ved fødslen
Men hun er da kommet lidt efter det... Og er nu KUN en tøj str bagud hehe

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

kamtok skriver:

Gode lårbasser med elastikker er bare skønt. Lige til at napse i og kysse

Præcis

Anmeld

3. maj 2011

Majeha

Svarede 4-5 kg. Han er i dag 2½ år, 92 cm og vejer 14,9 kg, hvilket lægen mener, er ved at være for meget

Anmeld

3. maj 2011

JustAnotherName

Begge mine piger vejede lige godt 7000 gram (7 kilo), da de var 6 måneder.

Ved fødslen vejede de begge to godt 3,5 kg.
Så det var næsten præcis dobbel-up i vægt på det første halve år.

Anmeld

3. maj 2011

Sakris

sarah Foged skriver:

nu er min søn kun 4 måneder og 1 uge

men han var ved fødslen 52 cm og vejede 4110g

og da SP var her den dag han blev 4 måneder var han 70 cm og vejede 9,3kg

Hold da op hvor vildt :-) Han vil da frem af i verden. Min datter er også den alder og vejer 5,3 kg og er 62cm. Ved godt at hun er meget lille. Men også vildt så meget forskel der kan være på babyer!

Anmeld

3. maj 2011

Gyllibik

Yilmaz bliver 6 mdr her d. 6/5. Til 5 mdr undersøgelse var han 74cm og 9.3 kg. Nu er han begyndt at få fast føde og bliver ellers kun ammet.

Anmeld

3. maj 2011

Lisbeth85

Gyllibik skriver:

Yilmaz bliver 6 mdr her d. 6/5. Til 5 mdr undersøgelse var han 74cm og 9.3 kg. Nu er han begyndt at få fast føde og bliver ellers kun ammet.

Hold da op en bassemand, som du har dig der Faktisk næsten som min

Anmeld

3. maj 2011

Clisolka

Lisbeth85 skriver:

Min SP har lige været her... og jeg er sgu lidt i chok! Min søn vejer 10,3 kg og måler 74 cm! Han var en meget normal baby (fødselsvægten sagde 3420 g og han målte 51 cm), og han var faktisk lidt under på skalaen det første tid efter fødslen. Men jeg skal da lige love for, at han er kommet efter det.

Han får 5-6 måltider om dagen, og han er meget aktiv om dagen. Står med støtte hos mig, øver sig i at kravle, ligger meget på maven, ligger på ryggen, sidder og sparker med ben i sin højstol, triller etc. Så han får motion

Andre med så store babyer så tidligt? Skrev en tråd for npget tid siden, men jeg havde egentliug troet, at min søn havde tabt sig lidt.. men ak, tværtimod Han er ret så tung at daffe rundt med, så han er meget dygtig til at ligge lidt selv

Der er lige et billede af den 'lille' mand med

Her var vores SP i går - vægten siger her 8,2 kg og 68 cm som 6 mrd gammel  Isabella startede "stor" på præcis 4 kg og 5 gram med masser af elastikker  Til gengæld har vi haft vores kampe med at få mad i hende, men så længe hun trives er jeg ikke nervøs - som SP siger: hun følger sin egen kurve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.