Jeg vil gerne være med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2008

malou

Hej med Jer. Ja s¨kom lille Victor endelig til verden efter 18 hårde timer.... pyha. Han blev født d.13 nov. kl.18.50 vejede 3154 og målte 55 skønne cm jeg er super foelsket i min lille søn og endnu mere i min kæreste... smiler. Jeg havde desværre et trist forløb da narkoselægen lagde epidoral blokaden forkert og måtte give op da hun havde 2 dobbeltvagter bag sig og hun ikke kunne se lige.... suk. så det har resulteret i at vi først blev udskrevet mandag og blev indlagt igen tirsdag.... så jeg kan ikke anbefale nogen at føde på Hvidovre. Men jeg har uanset hvad fået den skønneste lille trold og jeg er Meget meget lykkelig. knus malou. p.s. er nok ikke herinde så meget lige i starten men vender tilbage når kræfterne er til det.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

ditte0512

nej det er klart at i ikke er på hver dag, der må være rigeligt at se til med jeres dejlige drenge Her venter vi endnu men vi skal til undersøgelse i dag med henblik på hvornår fødslen skal sættes igang, jeg er nu 10 dage over tiden, så vi er lige ved at sprænge af utålmodighed og spænding...

Stort tilykke og knus til jer begge

Anmeld

25. november 2008

Plykke

Tillykke Malou.
Pudsigt vi fødte samme dag, 2 dejlige drenge på 55 cm, og min vejede så lige 1 kg mere end din. Det var også ved at gå galt med min epidural blokade.. den blev lagt 3 gange, og først 4. gang lykkedes det. Men det var ikke sjusk, bare frskelligt hvrdan menneskers ryghvirvler e placeret, og mine er meget tætte, derfor er de ekstra forsigtige. Men for søren det var hårdt at sidde i forover bøjet stilling i en time med veer der kom med 1½-2 min. melemrum.
Men nu er det overstået og nu r det bare om at nyde de små nye mennesker. Held og ykke med det hele

Anmeld

1. december 2008

ditte0512

Så kom vores prinsesse til verden d. 27/11 kl. 2.25... Hun vejede 4240 g og målte 53 cm, så altså en stor og dejlig pige. Fødslen gik rigtig godt, men hold da op hvor var det hårdt specielt indtil jeg fik lagt epidural, derefter gik resten nærmest som en leg, jeg åbnede mig de sidste 5 cm på 1½ time og brugte en halv time med presseveer før jeg pludselig havde dette perfekte væsen liggende på maven, fantastisk oplevelse... Vi er nu hjemme igen og skal til at finde ud af hverdagen som familie...

Anmeld

2. december 2008

Plykke

Tillykk tillykke

Anmeld

4. december 2008

malou

Tillykke til jer begge... så fik vi alle tre endelig vores lille baby i vores arme!!! ENDELIG Jeg er helt væk i min lille smukke søn. Har lagt billeder af ham ind i mit fotoalbum Håber I nyder jeres guldklumper tøser... selvom det er en hård omventning lige pludselig at være mor.. smiler. Knus til jer begge fra Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.