Hej piger...
Jeg har termin i dag, og har SÅ meget mistet tålmodigheden. Har alle tegn på fødslen snart nærmer sig, men der sker ikke en dyt.

Hovedet har ligget i bækken i over 7 uger nu, slimproppen er gået, har mange plukkeveer, og tegnblødning i to dage i sidste uge, samt diarré. JM har bedt mig ringe til Sv. ambulat. onsdag hvis jeg ikke har født, og så skal jeg aftale en dag med dem hvor jeg skal komme til undersøgelse, og evt. aftale en igangsættelses dato hvis jeg går for langt over tid. Det skal lige siges min dreng allerede i onsdags var over 4100 g. og min mave kan snart ikke synke mere. Den "hænger" bare på lårene, og der giver lidt problemer i nerverne i mine lår.. det er pisse hårdt og tungt at bære på, plus alt det vand i kroppen man har...
Nu venter jeg på posten kommer, har nemlig bestilt hindbærblad the som skal prøves.. det skulle være med til at sætte veerne i gang. Man er vel en smule desperat

Var meget akiv hele oktober måned, og bagte og gjorde rent osv. Men nu orker jeg dårligt at gå i bad...
Hvordan går det med Jer?
Anmeld