Jeg vil gerne være med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
35 svar
0 synes godt om
4. november 2008

malou

Hej med jer Jeg hedder Louise og har termin d. 6 november.. altså på torsdag Så vi er ved at være godt utålmodige her i det lille hus i Sverige. Glæder mig til at følge med i denne gruppe og håber vi kan både hjælpe hinanden og glæde hinanden med vores historier, oplevelser med vores lille ny ( Det er vores den første) hej hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2008

ditte0512

Hej Malou...
Er der sket noget eller venter i stadig???

Her venter vi endnu og det er også vores første, vi venter en pige, ved i hvad i venter?

Knus Ditte

Anmeld

9. november 2008

malou

hov... nu svarer jeg også lige her... smiler der er intet sket endnu... øv .. svært at vente. Vi får en lille dreng som skal hedde Victor.

Anmeld

10. november 2008

ditte0512

ja jeg synes det er svært at vente og jeg er ikke engang nået til terminen endnu, pyh altså, men vi ved da heldigvis at der snart sker noget...

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Hej piger...
Jeg har termin i dag, og har SÅ meget mistet tålmodigheden. Har alle tegn på fødslen snart nærmer sig, men der sker ikke en dyt.
Hovedet har ligget i bækken i over 7 uger nu, slimproppen er gået, har mange plukkeveer, og tegnblødning i to dage i sidste uge, samt diarré. JM har bedt mig ringe til Sv. ambulat. onsdag hvis jeg ikke har født, og så skal jeg aftale en dag med dem hvor jeg skal komme til undersøgelse, og evt. aftale en igangsættelses dato hvis jeg går for langt over tid. Det skal lige siges min dreng allerede i onsdags var over 4100 g. og min mave kan snart ikke synke mere. Den "hænger" bare på lårene, og der giver lidt problemer i nerverne i mine lår.. det er pisse hårdt og tungt at bære på, plus alt det vand i kroppen man har...

Nu venter jeg på posten kommer, har nemlig bestilt hindbærblad the som skal prøves.. det skulle være med til at sætte veerne i gang. Man er vel en smule desperat Var meget akiv hele oktober måned, og bagte og gjorde rent osv. Men nu orker jeg dårligt at gå i bad...

Hvordan går det med Jer?

Anmeld

10. november 2008

malou

Plykke skriver:

Hej piger...
Jeg har termin i dag, og har SÅ meget mistet tålmodigheden. Har alle tegn på fødslen snart nærmer sig, men der sker ikke en dyt.
Hovedet har ligget i bækken i over 7 uger nu, slimproppen er gået, har mange plukkeveer, og tegnblødning i to dage i sidste uge, samt diarré. JM har bedt mig ringe til Sv. ambulat. onsdag hvis jeg ikke har født, og så skal jeg aftale en dag med dem hvor jeg skal komme til undersøgelse, og evt. aftale en igangsættelses dato hvis jeg går for langt over tid. Det skal lige siges min dreng allerede i onsdags var over 4100 g. og min mave kan snart ikke synke mere. Den "hænger" bare på lårene, og der giver lidt problemer i nerverne i mine lår.. det er pisse hårdt og tungt at bære på, plus alt det vand i kroppen man har...

Nu venter jeg på posten kommer, har nemlig bestilt hindbærblad the som skal prøves.. det skulle være med til at sætte veerne i gang. Man er vel en smule desperat Var meget akiv hele oktober måned, og bagte og gjorde rent osv. Men nu orker jeg dårligt at gå i bad...

Hvordan går det med Jer?

årh din stakkel det lyder også helt vildt.. forstår godt du er MEGA utålmodig. Jeg har hverken plukveer, vand nogle steder ja har faktisk ikke haft nogle gener på nogen måde. Har hverken haft kvalme eller opkast. INTET: Ønske graviditet på alle områder. Jeg vil jo bare gerne MEGET snart holde min lille søn i favnen. Skal til jordmoder onsdag og der vil hun massere min livmoderhals... (tror jeg hun sagde) så håber jeg det går i gang. Er gået 5 dage over nu og han vejer ca.3400 gr. Hvad skal jeres søn hedde? Knus Malou

Anmeld

10. november 2008

malou

ditte0512 skriver:

ja jeg synes det er svært at vente og jeg er ikke engang nået til terminen endnu, pyh altså, men vi ved da heldigvis at der snart sker noget...

Der må MEGET gerne snart ske noget... smiler. Bliver det største i mit liv... NOGENSINDE!!!!!!!!

Anmeld

10. november 2008

Plykke

Jeg ville ønske min jordemor tilbød det. Men skal ikke til JM mere.. hun har bedt mig kontakte sv. amb. onsdag d.12/11 og aftale en dato for "overtidsvurdering". Det ville være rart man kunne få lidt hjælp men på den anden side så kommer han jo ud når han er klar.
Vores dreng skal hedde Sebastian Marcus Henriksen det er besluttet fra starten, og ingen kan få os til at ændre mening med deres "hvad nu hvis han ikke ligner en Sebastian"... osv.

Altså undskyld jeg spørger, men hvordan ser sådan én ud? Så skal der fremover når man køber navnebøger og skal finde navn til sit barn, være beskrivelser af hvordan børn ser ud, udfra hvert navn????

Anmeld

10. november 2008

malou

Plykke skriver:

Jeg ville ønske min jordemor tilbød det. Men skal ikke til JM mere.. hun har bedt mig kontakte sv. amb. onsdag d.12/11 og aftale en dato for "overtidsvurdering". Det ville være rart man kunne få lidt hjælp men på den anden side så kommer han jo ud når han er klar.
Vores dreng skal hedde Sebastian Marcus Henriksen det er besluttet fra starten, og ingen kan få os til at ændre mening med deres "hvad nu hvis han ikke ligner en Sebastian"... osv.

Altså undskyld jeg spørger, men hvordan ser sådan én ud? Så skal der fremover når man køber navnebøger og skal finde navn til sit barn, være beskrivelser af hvordan børn ser ud, udfra hvert navn????

hihihi... hvor har du ret.. (griner meget) Tror også min mor har spurgt en million milliard gange om vi nu er heeeeeelttt sikre på at han skal hedde Victor.. og om vi er klar over hvor mange drengebørn der bliver døbt Victor Så må jeg jo bare forklare hende at børn faktisk er glade for at hedde en populært navn... 60.png Nu bor vi også i Sverige og der er navnene jo en smule anerledens PØJ PØJ på onsdag. Knus

Anmeld

11. november 2008

ditte0512

Held og lykke med på onsdag

Uhh kan godt forstå du gerne vil have det overstået, det lyder som om det er hårdt for dig, her går det nu ret godt, det er ganske enkelt bare tålmodighed det kniber med...

Ang. navnevalg hvor har i bare ret... Vi valgte navne allerede inden vi kendte kønnet, vores lille pige skal hedde Cimmie Dyrberg Kristensen, vi får forhåbentlig snart at se hvordan sådan een ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.