Jeg vil gerne være med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2008

Plykke

Godmorgen piger.
Jeg vil bare dele med Jer at vandet er gået her 05:30. Så jeg bliver mor i dag/aften (forhåbentlig), fantastisk.
Jeg skriver når det hele er overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

malou

Plykke skriver:

Godmorgen piger.
Jeg vil bare dele med Jer at vandet er gået her 05:30. Så jeg bliver mor i dag/aften (forhåbentlig), fantastisk.

HVOR FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bliver jo helt vildt. Glæder mig til at høre mere. Knus Malou

Anmeld

12. november 2008

ditte0512

Plykke skriver:

Godmorgen piger.

SKØNT... Jeg krydser fingre herfra

Glæder mig til at høre hvordan det er gået

Knus herfra

Anmeld

12. november 2008

ditte0512

Plykke skriver:

Har fået et enkelt rødt et under navlen... men er i tvivl om det er et strækmærke...Men det er nok fordi min mave har været sunket en måned nu og har et 4500g barn der ligger dernede og maser rundt.. Tror det er derfor jeg har fået et lige dernede. Men ellers ingen. Har vist også været meget heldig.. desuden ville jeg ikke være ked af det hvis jeg var ramt af strækmærker. Synes ikke man skal skamme sig over dem. Så kan andre da se man har bragt et barn til verden hvilket er en fantastisk ting...

Jeg har fået rigtig mange strækmærker men er ikke ked af dem som sådan, de beviser jo bare hvad jeg har været igennem... Men ville da ikke have klaget over sådan nogen vidundermaver som jeres, GG

Anmeld

12. november 2008

ditte0512

KOmmer lige fra jordemor og de vurderer hende til at veeje 3700g nu, så må hun altså gerne komme ud synes jeg, hun behøver ikke at vokse mere derinde, vel??? Jeg er i øvrigt også ved at blive lidt skør af at kede mig herhjemme...

Anmeld

12. november 2008

malou

ditte0512 skriver:

KOmmer lige fra jordemor og de vurderer hende til at veeje 3700g nu, så må hun altså gerne komme ud synes jeg, hun behøver ikke at vokse mere derinde, vel??? Jeg er i øvrigt også ved at blive lidt skør af at kede mig herhjemme...

hihi ja man bliver kugleskør af at rende rundt herhjemme. ENIG!!! Men jeg elsker heldigvis at se fjernsyn.. selvom man bliver bims af det tilsidst. Går også nogle lange ture med vufferne 60.png bager, laver masser af pandekager... griner så det skal vi ikke have foreløbig... Jeg h ar også været til jordmoder idag... hun løsnede hinder på mig.. av... var godtnok øm derinde. Så nu bløder jeg.. håber det kan sætte det i gang det hele

Anmeld

13. november 2008

ditte0512

malou skriver:

hihi ja man bliver kugleskør af at rende rundt herhjemme. ENIG!!! Men jeg elsker heldigvis at se fjernsyn.. selvom man bliver bims af det tilsidst. Går også nogle lange ture med vufferne 60.png bager, laver masser af pandekager... griner så det skal vi ikke have foreløbig... Jeg h ar også været til jordmoder idag... hun løsnede hinder på mig.. av... var godtnok øm derinde. Så nu bløder jeg.. håber det kan sætte det i gang det hele

Ja lad os håbe det, her er der ikke tegn på noget som helst, så jeg må bare prøve at finde lidt mere tålmodighed frem, nu er det da snart weekend så er manden hjemme og så kan jeg drive ham til vanvid, hi hi

Anmeld

17. november 2008

ditte0512

Jeg går ud fra i begge har født siden jeg ikke hører noget her... Stort tillykke til jer Her er der ikke sket noget endnu så jeg venter videre, håber virkelig alt går godt med jer.

Mange tanker herfra knus Ditte

Anmeld

17. november 2008

Plykke

så er jeg hjemme igen. Fødte 13/11 kl. 01.35 lille Sebastian ved akut kejsersnit. det gik fint, selvom det var meningen jeg selv sku føde. Mne han løsnede sig fra bækken og blev stjernekigger og hans puls og hjertelyd steg kraftigt så han var under overvågning indtil de kl.1, efter 15 timer med veer, at tage ham ud akut. Det var godt de gjorde det, for navlestrengen var viklet 2x rindt om halsen, 1x rundt om kroppen med knude på og 1x rundt om benene, og moderkagen sad fast. Så uanset hvad havde jeg blevet sat igang med kejsersnit.
Er meget glad for forløbet, og nyder titlen som mor. Han er 55 cm og vejer 4100 g, og er bare perfekt. Ligger snart billede ind af ham så I kan se ham

Anmeld

18. november 2008

ditte0512

Plykke skriver:

så er jeg hjemme igen. Fødte 13/11 kl. 01.35 lille Sebastian ved akut kejsersnit. det gik fint, selvom det var meningen jeg selv sku føde. Mne han løsnede sig fra bækken og blev stjernekigger og hans puls og hjertelyd steg kraftigt så han var under overvågning indtil de kl.1, efter 15 timer med veer, at tage ham ud akut. Det var godt de gjorde det, for navlestrengen var viklet 2x rindt om halsen, 1x rundt om kroppen med knude på og 1x rundt om benene, og moderkagen sad fast. Så uanset hvad havde jeg blevet sat igang med kejsersnit.
Er meget glad for forløbet, og nyder titlen som mor. Han er 55 cm og vejer 4100 g, og er bare perfekt. Ligger snart billede ind af ham så I kan se ham

Hold da op en ordentlig omgang hvor er det dejligt at i begge er kommet godt over det. Tusind mange gange tillykke med ham, glæder mig til at se ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.