Hold op hvor er det rart I er enige med mig.

Nå var på sygehuset igår aftes. Har jo været hårdt ramt af ødmer og JM havde sagt sidst jeg var der at mit blodtryk var lidt lavt og hvis jeg fik det skidt på nogen måde så skulle jeg ringe til sygehusets vagthavende JM. Hold op jeg havde det skidt. Tænkte at nu fik jeg en blodprop eller lign. Det var så ubehageligt. Blev svimmel og fik hedetur. Måtte ligge mig, og efter 3-5 min. kom det tilnage.
Kom så derind og de kunne se mit blodtryk er lavt og fik taget en blodprøve for at være sikker på alt er ok. LIllemanden har det fint, fulgte ham med strimmel i 40 min. Hun undersøgte mig indevndigt for at se hvor langt livmorhalsen osv. var men jeg var for øm til at hun ville fortsætte. Så desværre blev jeg ikke meget klogere, andet end at jeg ved han har det godt, og jeg har det også fint i dag. Nu afventer jeg bare svar på blodprøven og håber ikke der er noget alvorligt i den.
Dagens historie

herfra. 40+1 idag, glæder mig til at ringe til Sv. amb. imorgen og høre hvad de siger/synes omkring igang sættelse. Nu ved vi jo han har det godt, så regner med det først bliver efter d.20. jeg skal sættes igang... puha der er lang tid til, håber det hele går i gang af sig selv.
Er I på toppen piger? Sker der snart noget så vi kan få nogle fødsler igang?
Anmeld