Jeg vil gerne være med!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Plykke

Hold op hvor er det rart I er enige med mig.

Nå var på sygehuset igår aftes. Har jo været hårdt ramt af ødmer og JM havde sagt sidst jeg var der at mit blodtryk var lidt lavt og hvis jeg fik det skidt på nogen måde så skulle jeg ringe til sygehusets vagthavende JM. Hold op jeg havde det skidt. Tænkte at nu fik jeg en blodprop eller lign. Det var så ubehageligt. Blev svimmel og fik hedetur. Måtte ligge mig, og efter 3-5 min. kom det tilnage.
Kom så derind og de kunne se mit blodtryk er lavt og fik taget en blodprøve for at være sikker på alt er ok. LIllemanden har det fint, fulgte ham med strimmel i 40 min. Hun undersøgte mig indevndigt for at se hvor langt livmorhalsen osv. var men jeg var for øm til at hun ville fortsætte. Så desværre blev jeg ikke meget klogere, andet end at jeg ved han har det godt, og jeg har det også fint i dag. Nu afventer jeg bare svar på blodprøven og håber ikke der er noget alvorligt i den.

Dagens historie herfra. 40+1 idag, glæder mig til at ringe til Sv. amb. imorgen og høre hvad de siger/synes omkring igang sættelse. Nu ved vi jo han har det godt, så regner med det først bliver efter d.20. jeg skal sættes igang... puha der er lang tid til, håber det hele går i gang af sig selv.

Er I på toppen piger? Sker der snart noget så vi kan få nogle fødsler igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

malou

Der sker absulut INTET her i det lille hus i Malmø... SUK SUK .. det er utroligt. Hvorfor kan man ikke bare føde på sin termins dato hva... smiler Så ville vi ikke gå og blive så mærkelige og helt bims oveni hovedet. Bare jeg mærker det mindste.. der måske kunne være tegn på at fødslen går igang... håber jeg inderligt... men nej. Heller ikke denne gang. Smiler. Min kæreste siger hver aften vi går i seng... "Nå,så kom der heller ikke nogen søn til mig idag" Han er næsten mere utålmodig end jeg er. Sødt Hvad får I dagen til at gå med?? Knus Malou

Anmeld

11. november 2008

Plykke

Altså jeg synes alt det huslige er blevet for tungt og besværligt, så for at få tiden til at gå er jeg gået i gang med at kliippe-klistre her til jul. Det er ganske hyggeligt og afslappende, og det får tankerne væk fra det hele. Er træt af at sidde og glo hver dag, kan butikkernes udstillingsvinduer udenad, og har været hele bagebogen igennem, og nu gider jeg bare ikke mere. Så det har hjulpet mig at juletingene allerede er fremme på hylderne. Vi skal holde jul for første gang så vi har ikke rigtig noget at pynte med, så synes selv det er en god ide....Køb julekort og begynd at skrive dem. Så er de klar, og så skal man ikke tænke på det når den lille er kommet til verden

Anmeld

11. november 2008

malou

Jeg er lige gået i gang med at lægge min kærestes bukser op..... uha... jeg er bare en klovn med en sysmaskine.. hihi. bliver spændende at se... griner

Anmeld

11. november 2008

Plykke

Øhhh... stakkels ham. Håber da ikke det er hans yndlingsbukser eller de har været alt for dyre

Anmeld

11. november 2008

ditte0512

Dejligt at høre at lillemanden derinde har det godt

Lyder hyggeligt med juleklip og en super idé med julekortene det vil jeg lige overveje, Jeg bruger meget af min tid her foran skærmen og ellers læser og sover jeg en del

Anmeld

11. november 2008

ditte0512

Bare lidt nysgerrig...

Jeres maver ser så fine ud, har i slet ikke fået nogen strækmærker eller er det kun mig der ligner en zebra???

Anmeld

11. november 2008

malou

Jeg opgav bukserne.. må hellere øve mig på noget andet først.. hihi mht strækmærker... så nej, jeg har ikke fået nogle ... endnu, men jeg troede først de kom når maven falder sammen igen når man har født? Det er måske bare mig der er helt blank??? Hvis jeg har taget fejl er jeg ihvertfald MEGET heldig. Intet niks at se.. Thank God. Men det skal så siges at jeg har smurt min mave 3 gange om dagen med olivenolie (mormors gamle råd)

Anmeld

11. november 2008

Plykke

Har fået et enkelt rødt et under navlen... men er i tvivl om det er et strækmærke...Men det er nok fordi min mave har været sunket en måned nu og har et 4500g barn der ligger dernede og maser rundt.. Tror det er derfor jeg har fået et lige dernede. Men ellers ingen. Har vist også været meget heldig.. desuden ville jeg ikke være ked af det hvis jeg var ramt af strækmærker. Synes ikke man skal skamme sig over dem. Så kan andre da se man har bragt et barn til verden hvilket er en fantastisk ting...

Anmeld

11. november 2008

malou

Plykke skriver:

Har fået et enkelt rødt et under navlen... men er i tvivl om det er et strækmærke...Men det er nok fordi min mave har været sunket en måned nu og har et 4500g barn der ligger dernede og maser rundt.. Tror det er derfor jeg har fået et lige dernede. Men ellers ingen. Har vist også været meget heldig.. desuden ville jeg ikke være ked af det hvis jeg var ramt af strækmærker. Synes ikke man skal skamme sig over dem. Så kan andre da se man har bragt et barn til verden hvilket er en fantastisk ting...

Præcis ville nu heller ikke skamme mig hvis de skulle vise sig alligevel... det vil tiden vise... SNART FORHÅBENTLIG!!!!!!!! smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.