Alt mit hår falder også af i store totter! Så meget at Mikkel selv opdagede og FRIVILLIGT spurgte om han ikke skulle støvsuge når der nu lå så meget hår overalt!!!
Richard har taget 130 gram på i den uge der er gået! Det er fint. 20 gram om dagen skal de tage på sagde SP, mellem 3 og 6 mdr.
Han har jo så fået flaske fra fredag kl. 2 til søndag til 16, og grød en gang om dagen mandag til onsdag og to gange i dag! Han har ikke haft ondt i maven eller været sur overhovedet, og han har i dag skidt for første gang siden i søndags (det stod i kaskader med ildelugtende bæ).
Her til aften har han yderligere fået 60 ml. MME da han heller ikke kunne hive mere ud af brysterne og bare lå i barnevogen og brokkede sig træt-surt, fordi han var sulten
Jeg regner IKKE med at starte op med MME da jeg gerne fortsat vil amme. Jeg håber at kunne holde ham mere med mælk når han også får grød to gange om dagen frem over. Altså så håber jeg at der er nok mælk. Så vil jeg give ham grøden ca. kl. 10 og kl. 15-16 stykker når han vågner efter eftermiddagslur!
Derudover sagde SP at det var vigtigt at hvile meget og ikke have alt for travlt når man skulle lave så meget mælk som sådan en lille dreng skulle have... 1 time to gange om dagen skulle man sove/hvile sig liggende med bog eller lign... 
Anmeld