ENDELIG - milepælen 38+0 er nået.. 
tænk engang, for 38 uge siden blev jeg gravid, og ca 34 uger siden blev jeg så lykkelig da jeg kiggede på graviditetstesten, og nu er jeg næsten i mål.

og idag er der præcis 14 dage til termin, hvor er det for sindssygt at tænke på.. 

Prøver iherdigt at få tiden til at gå.. det lykkeds også meget godt da jeg er sindssygt træt og har så ondt i mine fødder, ben og baller at jeg kun lige kan klare at lufte hundene de 2 gange jeg skal - inden manden kommer hjem, og så er sofaen med en film på bare min bedste ven fortiden, og jeg nusser rundt og ordner de sidste småting som jeg kan finde på, hygger bare og venter (u)tålmodigt på veer.
Måtte her til formiddag erkende at jeg ikke selv kan klare at tage ned at handle mere, mine fødder gør så ondt på hjemvejen at det føles som om jeg går på åbne sår i grus og jeg kan ikke bære poserne - derfor måtte jeg ringe efter hjælp idag, min mor måtte komme og lege taxa. 
manden ligger med kodyle tømmermænd efter at have været i byen og "nydt" den sidste mulige bytur før hans titel er far.. 
Denne uges ønskeliste; VE-STØØØØØV 
Her lidt billeder af min elskede mave 38+0, gud jeg kommer til at savne den 

glæder mig til at holde min ønskebaby.. virkelig..
det blev en længere smøre, god dag til jer alle 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld