Min mave i uge 38+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.384 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

twiggi

ENDELIG - milepælen 38+0 er nået..
tænk engang, for 38 uge siden blev jeg gravid, og ca 34 uger siden blev jeg så lykkelig da jeg kiggede på graviditetstesten, og nu er jeg næsten i mål.

og idag er der præcis 14 dage til termin, hvor er det for sindssygt at tænke på..

Prøver iherdigt at få tiden til at gå.. det lykkeds også meget godt da jeg er sindssygt træt og har så ondt i mine fødder, ben og baller at jeg kun lige kan klare at lufte hundene de 2 gange jeg skal - inden manden kommer hjem, og så er sofaen med en film på bare min bedste ven fortiden, og jeg nusser rundt og ordner de sidste småting som jeg kan finde på, hygger bare og venter (u)tålmodigt på veer.

Måtte her til formiddag erkende at jeg ikke selv kan klare at tage ned at handle mere, mine fødder gør så ondt på hjemvejen at det føles som om jeg går på åbne sår i grus og jeg kan ikke bære poserne - derfor måtte jeg ringe efter hjælp idag, min mor måtte komme og lege taxa.
manden ligger med kodyle tømmermænd efter at have været i byen og "nydt" den sidste mulige bytur før hans titel er far..

Denne uges ønskeliste; VE-STØØØØØV

Her lidt billeder af min elskede mave 38+0, gud jeg kommer til at savne den

glæder mig til at holde min ønskebaby.. virkelig..

det blev en længere smøre, god dag til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

FruHolm <3

Så flot en mave

Så lader vi kanonerne og skyder en masse vestøv afsted til jer så i kan få prinsessen ud

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

sarah Foged skriver:

Så flot en mave

Så lader vi kanonerne og skyder en masse vestøv afsted til jer så i kan få prinsessen ud

tak søde

og ja, nu er det endelig MAJ, den måned jeg har ventet SÅ længe på, og det betyder at nu må hun gerne komme ud den lille fis der ligger og hikker derinde..

ve-støv er hermed modtaget, så må vi håbe det virker.

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

Super flot mavse

Sender lige en masse ve-støv af sted til dig

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

Wulffi89 skriver:

Super flot mavse

Sender lige en masse ve-støv af sted til dig

tuuusind tak, du siger bare til når det skal retur

Anmeld

1. maj 2011

Nessie

Fin fin mave

Håber snart den lille viser sig, så du endelig kan holde hende og (forhåbentlig) kan gå normalt på fødderne igen

Anmeld

1. maj 2011

Hailiesmom11

NinaSophia skriver:

tuuusind tak, du siger bare til når det skal retur

Tak det skal jeg nok der er heldigvis ikke så langt tid til det er min tur

Anmeld

1. maj 2011

Lotus86

Super smuk

Puster en masse vestøv afsted til dig, så vi snart kan få lov til at se den lille prinsesse

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Anmeld

1. maj 2011

CamillaValby

Kan huske da du offentlige gjorde at du var gravid Syntes at tiden er gået sååååå stærkt.

Et stort tillykke med milepælen og en masse ve støv sendes på din vej

Anmeld

1. maj 2011

Nanastep

- puha kan tydeligt huske de sidste 2uger inden terminen!! - det er hårdt, og tvet kører på fuld smadre hehe ..

men hvor er du dog fin! og endelig er det maj månede, den månede hvor jeres dejlige prinsesse kommer til verden, hvor er det dog vildt hvor tiden dog bare går stærkt .. glæder mig meget til at se lille pigen på billeder herinde!

held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.