Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaSophia skriver: tak søde glæder mig helt enormt.. kan slet ikke forstå det, min lille Vanessa kommer snaaaart
tak søde glæder mig helt enormt.. kan slet ikke forstå det, min lille Vanessa kommer snaaaart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk smuk mavse... Ej nu kommer hun snart ud til jer, hvor
bliver det bare skønt sender straks vestøv *pust*
NinaSophia skriver: tak søde og ja, nu er det endelig MAJ, den måned jeg har ventet SÅ længe på, og det betyder at nu må hun gerne komme ud den lille fis der ligger og hikker derinde.. ve-støv er hermed modtaget, så må vi håbe det virker.
tak søde og ja, nu er det endelig MAJ, den måned jeg har ventet SÅ længe på, og det betyder at nu må hun gerne komme ud den lille fis der ligger og hikker derinde.. ve-støv er hermed modtaget, så må vi håbe det virker.
så lidt søde
kan ikke vente med at høre du har født så vi kan se vidunderet du gemmer på bliver allerede helt skruk igen
for at det hjælper
malenecl skriver: Rigtig fin mave! Sender da noget ve-støv, men beholder lidt selv .. - Malene, 40+0
Rigtig fin mave!
Sender da noget ve-støv, men beholder lidt selv ..
- Malene, 40+0
taak forstår godt du beholder ve-støvet.. puster en masse hen til dig
Tina&Martin skriver: Uhh, sorry for mine tastefejl, skrev fra min telefon Men du er virkeligt smuuuuuk gravid
Uhh, sorry for mine tastefejl, skrev fra min telefon Men du er virkeligt smuuuuuk gravid
heeelt iorden tak søde
sarah Foged skriver: så lidt søde kan ikke vente med at høre du har født så vi kan se vidunderet du gemmer på bliver allerede helt skruk igen for at det hjælper
jeg håber snart hun vil ud, kan seriøst snart ikke vente mere.. tænk hvis jeg går over tid, så bliver jeg vanvittig hvor er du sød
betiinsen skriver: ihh smukke det er snart... sender dig en masse vestøv.. og lidt til mig selv..håber snart der sker noget for dig, så du kan se din skønne prinsesse
ihh smukke det er snart... sender dig en masse vestøv.. og lidt til mig selv..håber snart der sker noget for dig, så du kan se din skønne prinsesse
jah det er så tænk at vi 'allerede' er ved at være ved vejs ende og snart holder vores små piger i vores arme sender ve-støv til dig, og håber dit afsendte virker her ved mig.
Najsen86 skriver: Smuk smuk mavse... Ej nu kommer hun snart ud til jer, hvor bliver det bare skønt sender straks vestøv *pust*
ja det er helt viiildt.. forstår det slet ikke, troede aldrig jeg ville få lov at fødemen at hun bare ville bo derinde for evigt.. bliver så fantastisk, er helt forelsket.. tak for ve-støv, håber det lader sig virke i dag
NinaSophia skriver: jeg håber snart hun vil ud, kan seriøst snart ikke vente mere.. tænk hvis jeg går over tid, så bliver jeg vanvittig hvor er du sød
kan jeg godt forstå, Jeg fødte på terminsdagen og det var sent nok for mig men alligevel var jeg helt rundt på gulvet da veerne virkelig bed til for så kan man mærke at det er et spørgsmål om timer/minutter før titlen pludselig blev mor,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128