Min mave i uge 38+0 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

2babygirls

Køb hvor er din mave smuk, savner dælme min.
Masser af ve støv din vej, glæder mig til at se vanessa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

twiggi

Lotus86 skriver:

Super smuk

Puster en masse vestøv afsted til dig, så vi snart kan få lov til at se den lille prinsesse

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

taaaak
håber snart der sker noget..

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

Tina&Martin skriver:

Køb hvor er din mave smuk, savner dælme min.
Masser af ve støv din vej, glæder mig til at se vanessa

tak søde

glæder mig helt enormt.. kan slet ikke forstå det, min lille Vanessa kommer snaaaart

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

Nessie skriver:

Fin fin mave

Håber snart den lille viser sig, så du endelig kan holde hende og (forhåbentlig) kan gå normalt på fødderne igen

taak

håber snart det lykkedes hende at få lavet nogle veer til moaaar her
jeg kan slet ikke gå rundt mere end der er strængt nødvendigt og med 3-5 fodbad i løbet af dagen.. håber de bliver sig selv igen..

Anmeld

1. maj 2011

Nadia Foged

Rigtig fin mave Kunne godt forestille mig ventetiden er meget lang når det er og man bliver vel også bare SÅ træt i hele kroppen Men det du siger med at gå, sådan har jeg det allerede og jeg er i uge 32+3 så frygter lidt hvor slemt det bliver

Sender lige en masse ve-støv så du kan få din prinsesse ud

Ikke for at være personlig, men hvor mange kilo har du taget på, jeg synes jo jeg ser mega tyk ud i forhold til, altså ikke på maven men rundt omkring på kroppen

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

Nadia Foged skriver:

Rigtig fin mave Kunne godt forestille mig ventetiden er meget lang når det er og man bliver vel også bare SÅ træt i hele kroppen Men det du siger med at gå, sådan har jeg det allerede og jeg er i uge 32+3 så frygter lidt hvor slemt det bliver

Sender lige en masse ve-støv så du kan få din prinsesse ud

Ikke for at være personlig, men hvor mange kilo har du taget på, jeg synes jo jeg ser mega tyk ud i forhold til, altså ikke på maven men rundt omkring på kroppen

tusinde taak

uha det tegner for at du får meget ondt i dine fødder så..

jeg begynte i 32. uge at få ondt i hælene, og nu kan jeg slet ikke gå på dem mere end en-to lille ture i løbet af dagen og så er det kun at nulre rundt derhjemme og ordne småting, - vasketøj, oprydning osv.
glæder mig til at forhåbentlig kunne gå ordenlig efter fødslen..

jamen jeg har taget 12 kg på 
kunne godt have taget mindre på, men har simpelthen spist lige hvad jeg har haft lyst til, meget mærkelige ting til tider.

knus

Anmeld

1. maj 2011

Nadia Foged

NinaSophia skriver:

tusinde taak

uha det tegner for at du får meget ondt i dine fødder så..

jeg begynte i 32. uge at få ondt i hælene, og nu kan jeg slet ikke gå på dem mere end en-to lille ture i løbet af dagen og så er det kun at nulre rundt derhjemme og ordne småting, - vasketøj, oprydning osv.
glæder mig til at forhåbentlig kunne gå ordenlig efter fødslen..

jamen jeg har taget 12 kg på 
kunne godt have taget mindre på, men har simpelthen spist lige hvad jeg har haft lyst til, meget mærkelige ting til tider.

knus

Ja jeg frygter det lidt, har lidt brede fødder i forvejen og er vidst også ret platfodet men det føles bare som at gå på glaskår det gør så ondt i fødderne efter kort tid men kan self også være jeg sku gå i sko med lidt mere støtte og sål, men er bare så varmt

Ja vi krydser da fingre for du går helt fint efter fødslen, meen det tror jeg da også du gør

hehe du fik det til at lyde som om 12 kg var meget - synes da det er flot klaret Jeg har siden 17 januar taget 13 kg på, måske endda lidt mere : men jeg spiser også bare lige det jeg har lyst til, kan ikke rigtig lade være
Glæder mig til at se din prinsesse , self også min egen

Anmeld

1. maj 2011

twiggi

Nadia Foged skriver:

Ja jeg frygter det lidt, har lidt brede fødder i forvejen og er vidst også ret platfodet men det føles bare som at gå på glaskår det gør så ondt i fødderne efter kort tid men kan self også være jeg sku gå i sko med lidt mere støtte og sål, men er bare så varmt

Ja vi krydser da fingre for du går helt fint efter fødslen, meen det tror jeg da også du gør

hehe du fik det til at lyde som om 12 kg var meget - synes da det er flot klaret Jeg har siden 17 januar taget 13 kg på, måske endda lidt mere : men jeg spiser også bare lige det jeg har lyst til, kan ikke rigtig lade være
Glæder mig til at se din prinsesse , self også min egen

det ser vildt ud på mig..
jeg ligner en der har slugt en badebold eller så' noget

tak
mon ikke det går ok til fødslen.. håber jeg da

glæder mig også til at se min lille pige og din selvf

Anmeld

1. maj 2011

malenecl

Rigtig fin mave!

Sender da noget ve-støv, men beholder lidt selv ..

- Malene, 40+0

Anmeld

1. maj 2011

Nadia Foged

NinaSophia skriver:

det ser vildt ud på mig..
jeg ligner en der har slugt en badebold eller så' noget

tak
mon ikke det går ok til fødslen.. håber jeg da

glæder mig også til at se min lille pige og din selvf

Bliver super spændende hehe jaaa man ligner en der har slugt en bold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.