Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrøkenHedegaard skriver: Jah, det er utroligt hvad 5 engelske MÆND kan gøre ved en Jeg var vild med Marc dengang og må indrømme jeg stadigvæk er lidt til ham - men er nok mest til dere gadedreng - ROBBIE
Jah, det er utroligt hvad 5 engelske MÆND kan gøre ved en Jeg var vild med Marc dengang og må indrømme jeg stadigvæk er lidt til ham - men er nok mest til dere gadedreng - ROBBIE
Hehe ja nemlig Han er sgu hot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor-til-asta-09 skriver: Hehe ja nemlig Han er sgu hot
FrøkenHedegaard skriver: Som min Mor siger om ham "Han skulle ikke løbe omkring min seng, RET mange gange - før jeg ville spænde ben!!" Kan KUN give hende ret
Som min Mor siger om ham "Han skulle ikke løbe omkring min seng, RET mange gange - før jeg ville spænde ben!!" Kan KUN give hende ret
Ha ha ha ja lige præcis.. haha
FrøkenHedegaard skriver: PRØVER IGEN - DA KØBER SPRANG FRA UDEN AT SIGE NOGET!! I HATE THAT .... Kæresten har været en KLOVN og har dobbelt booket billetter til Take That koncerten i Parken til Lørdag d. 16 Juli kl. 20 SÅ vi har lige pt. 4 styks og skal kun bruge 2 styks!!! Billetten er nummerede sidepladser ved siden af hinanden på Danske Spil tribunen (Har vedhæftet billede med kryds hvor det lige præcis er henne.) Billetterne er købt på billetnet og vi gav 450 kr. pr. billet + gebyr.. Vi vil gerne sælge dem til 800 kr. Vi betaler portoen for at sende dem Krams Rikke
PRØVER IGEN - DA KØBER SPRANG FRA UDEN AT SIGE NOGET!! I HATE THAT
.... Kæresten har været en KLOVN og har dobbelt booket billetter til Take That koncerten i Parken til Lørdag d. 16 Juli kl. 20 SÅ vi har lige pt. 4 styks og skal kun bruge 2 styks!!!
Billetten er nummerede sidepladser ved siden af hinanden på Danske Spil tribunen (Har vedhæftet billede med kryds hvor det lige præcis er henne.)
Billetterne er købt på billetnet og vi gav 450 kr. pr. billet + gebyr.. Vi vil gerne sælge dem til 800 kr. Vi betaler portoen for at sende dem
Krams Rikke
Stadig til salg? Er ved at se om jeg kan lokke nogen
Angelspot skriver: Stadig til salg? Er ved at se om jeg kan lokke nogen
FrøkenHedegaard skriver: Jah det er de Så se du bare om du her nogen du kan lokke med derover Bliver FEDT
Jah det er de Så se du bare om du her nogen du kan lokke med derover Bliver FEDT
Jeg fik min svigerinde i fælden, vi er på!
Kan se du er fra samme by, så jeg kan hente dem i morgen eller søndag. Skriver lige en pb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128