Take That x 2 billetter til salg IGEN :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. maj 2011

Fru.Mäes <3

bullerbassen skriver:

Ja det er jo det - det render jo lige pludselig op

++++ SHOPPING  og mon ikke osse der skal nogle fadbamser til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mor-til-asta-09

FrøkenHedegaard skriver:

PRØVER IGEN - DA KØBER SPRANG FRA UDEN AT SIGE NOGET!! I HATE THAT

.... Kæresten har været en KLOVN og har dobbelt booket billetter til Take That koncerten i Parken til Lørdag d. 16 Juli kl. 20  SÅ vi har lige pt. 4 styks og skal kun bruge 2 styks!!!

Billetten er nummerede sidepladser ved siden af hinanden på Danske Spil tribunen (Har vedhæftet billede med kryds hvor det lige præcis er henne.)

Billetterne er købt på billetnet og vi gav 450 kr. pr. billet + gebyr.. Vi vil gerne sælge dem til 800 kr.  Vi betaler portoen for at sende dem

Krams Rikke

Øv at det ikke er stå pladser...

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

Mor-til-asta-09 skriver:

Øv at det ikke er stå pladser...

Jah, desværre

Jeg er DOVN, og ikke meget for alt det der skubben - så det er desværre siddepladser...

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

FrøkenHedegaard skriver:

++++ SHOPPING  og mon ikke osse der skal nogle fadbamser til

Vender det lige det med manden endnu engang - fik ham næsten overtalt sidst du havde dem tilsalg

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

bullerbassen skriver:

Vender det lige det med manden endnu engang - fik ham næsten overtalt sidst du havde dem tilsalg

Ha ha - det skal du have lov til

Anmeld

2. maj 2011

ESV

Altså bliver jo nødt til liiige at vende det med manden og lige kigge på om der er penge til det, men hvis han siger ja er jeg MEGET interesseret!!!

Anmeld

2. maj 2011

Mor-til-asta-09

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, desværre

Jeg er DOVN, og ikke meget for alt det der skubben - så det er desværre siddepladser...

Uh da jeg var til take that i aalborg sidst de var her, der var det stå pladser.. Og var så tæt på jeg rørte ved dem alle... MUMS

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

ESV skriver:

Altså bliver jo nødt til liiige at vende det med manden og lige kigge på om der er penge til det, men hvis han siger ja er jeg MEGET interesseret!!!

Vend du det bare med manden, også vender du tilbage

Anmeld

2. maj 2011

ESV

Det gør jeg han burde være hjemme inden for en times tid..

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

Mor-til-asta-09 skriver:

Uh da jeg var til take that i aalborg sidst de var her, der var det stå pladser.. Og var så tæt på jeg rørte ved dem alle... MUMS

PUHA, fik da lige MYREPATTER (Osse kaldt gåsehud, for dem som ikke ved det) over det hele!!!

Jeg var MEGA fan i 90´erne da de var store!!! PUHA, så at røre ved dem - UHHA da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.