Take That x 2 billetter til salg IGEN :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.033 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Fru.Mäes <3

PRØVER IGEN - DA KØBER SPRANG FRA UDEN AT SIGE NOGET!! I HATE THAT

.... Kæresten har været en KLOVN og har dobbelt booket billetter til Take That koncerten i Parken til Lørdag d. 16 Juli kl. 20  SÅ vi har lige pt. 4 styks og skal kun bruge 2 styks!!!

Billetten er nummerede sidepladser ved siden af hinanden på Danske Spil tribunen (Har vedhæftet billede med kryds hvor det lige præcis er henne.)

Billetterne er købt på billetnet og vi gav 450 kr. pr. billet + gebyr.. Vi vil gerne sælge dem til 800 kr.  Vi betaler portoen for at sende dem

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

132319

Ihh, havde det bare været ståpladser, var jeg frisk på den ene som fødselsdagsgave til min veninde :-) Pøj pøj med salget!

Anmeld

1. maj 2011

Fru.Mäes <3

132319 skriver:

Ihh, havde det bare været ståpladser, var jeg frisk på den ene som fødselsdagsgave til min veninde :-) Pøj pøj med salget!

Tusind mange tak

Anmeld

1. maj 2011

tinasmor

Skal føde et par dage før, ellers har jeg slået til. Held og lykke med salg. Er sikker på at I nok skal få dem solgt.

Anmeld

1. maj 2011

Fru.Mäes <3

tinasmor skriver:

Skal føde et par dage før, ellers har jeg slået til. Held og lykke med salg. Er sikker på at I nok skal få dem solgt.

Ha ha - du ville ikke LIGE risikere at du gik over tid også stod i parken og fik veer.. Det kan jeg da ikke forstå

ARHH, jeg forstår dig fuldt ud - ville nok osse selv være blevet hjemme hvis det var mig!!

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Hvor ville jeg ønske jeg boede på øen - så havde jeg snuppet dem..

Vil SÅ gerne derover

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

bullerbassen skriver:

Hvor ville jeg ønske jeg boede på øen - så havde jeg snuppet dem..

Vil SÅ gerne derover

Der går HELDIGVIS transportmidler derover, FRISK

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

FrøkenHedegaard skriver:

Der går HELDIGVIS transportmidler derover, FRISK

ja du har helt ret - har nu også bil .. men vi ville skulle have en overnatning pga af turen - så bliver det lige pludselig rimelig mange penge - ellers havde jeg snuppet dem

Anmeld

2. maj 2011

Fru.Mäes <3

bullerbassen skriver:

ja du har helt ret - har nu også bil .. men vi ville skulle have en overnatning pga af turen - så bliver det lige pludselig rimelig mange penge - ellers havde jeg snuppet dem

Forstår dig FULDT ud, det bliver nemlig lige pludselig MANGE penge!!

HELDIGVIS har jeg fået hele møget i for-tidlig fødselsdagsgave  SÅ det er kæresten der betaler for mig og en veninde (Hun betaler så selv hendes billet).
De havde fundet et hotel hvor vi kunne bo 2 mennesker til 595 kr. - så det er hellere ikke galt!!

MEN MEN, man skal osse derovre.. TOG,BIL+BRO+BENZIN eller fly!! Det skal vi osse lige have fundet ud af  

Anmeld

2. maj 2011

bullerbassen

FrøkenHedegaard skriver:

Forstår dig FULDT ud, det bliver nemlig lige pludselig MANGE penge!!

HELDIGVIS har jeg fået hele møget i for-tidlig fødselsdagsgave  SÅ det er kæresten der betaler for mig og en veninde (Hun betaler så selv hendes billet).
De havde fundet et hotel hvor vi kunne bo 2 mennesker til 595 kr. - så det er hellere ikke galt!!

MEN MEN, man skal osse derovre.. TOG,BIL+BRO+BENZIN eller fly!! Det skal vi osse lige have fundet ud af  

Ja det er jo det - det render jo lige pludselig op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.