Såå piger - nu går den ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Jeg må føde hjemme ind til jeg er 42+0 - altså 14 dage over termin! Jeg skal dog til igangsættelses-samtale på Holbæk Sygehus på mandag, hvis ikke der er sket noget! Men altså - hvis alt er ok med barnet, så er igangsættelsen jo et tilbud - og jeg har helt sikkert tænkt mig at vente med at sige ja til en tid til efter de 42 fulde uger!

Det er klart det sundeste hvis fødslen går igang naturligt og også på denne måde man får de bedste veer... Så jeg ville gerne slippe for igangsættelsen - ikke mindst fordi igangsættelse er lig med fødsel på sygehuset!!

Men det bliver da spændende at se om du ender med at overhæle mig inden om så... det ville være lidt frækt

Håber dog for os begge at vi snart har vores små vidundere i armene, det er jo ikke til at vente længere - kom så uuuud små bebser!!

og tak til jer alle for hep-ning og ve-støv!! Håber der snart sker noget..

Nårh okay .. Så er det nok forskelligt, hvor lang tid man må gå over , fra sygehus til sygehus .. Jeg ville også gerne undgå igansættelse, men tror desværre ikke at jeg kommer til det Men bare jeg får ham ud i god behold så er jeg tilfreds Åhh, det bliver spændende at se om du snart får den lille guldklump ud ..  fingre for at du får din hjemmefødsel som ønsket .. Og håber også snart at vi har dem i armene inden for længe .. Men vi kan da trøste os med at de ihvertfald kommer ud om meget snart, og vi med sikkerhed ved at de ikke bliver derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.