Såå piger - nu går den ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.585 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Line Højdal

Jeg har brug for al den ve-støv i kan mønstre...!! Jeg er ved at blive bims og skør af at vente

Er i dag 41+1 - 8 dage over terminsdatoen og selvom der kan ske meget på de næste 6 dage, så er jeg simpelthen så nervøs for at jeg ikke skal få min hjemmefødsel. Jeg har set så meget frem til hjemmefødslen og kan slet slet ikke forholde mig til noget andet... Så nu må lillemanden bare rigtig gerne komme!!

Så tøser - ligger i inde med noget af den stærke slags, i ved den slags ve-støv der sparker r** - så send fluks lige noget afsted

en MEGET utålmodig Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Jakob'sMor

Pipkukkeren skriver:

Jeg har brug for al den ve-støv i kan mønstre...!! Jeg er ved at blive bims og skør af at vente

Er i dag 41+1 - 8 dage over terminsdatoen og selvom der kan ske meget på de næste 6 dage, så er jeg simpelthen så nervøs for at jeg ikke skal få min hjemmefødsel. Jeg har set så meget frem til hjemmefødslen og kan slet slet ikke forholde mig til noget andet... Så nu må lillemanden bare rigtig gerne komme!!

Så tøser - ligger i inde med noget af den stærke slags, i ved den slags ve-støv der sparker r** - så send fluks lige noget afsted

en MEGET utålmodig Line

Sender en masse ve-støv. for at du får din hjemmefødsel

Anmeld

29. april 2011

B&J

MASSER AF VEESTØV til dig

Anmeld

29. april 2011

twinny

masser af ve støv i din retning... **************************'

Anmeld

29. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

****** til dig : ) Håber du får din hjemmefødsel. Jeg har selv født hjemme, og det var en vandfødsel, fantastisk oplevelse hele forløbet, gør det os næste gang ! !

Anmeld

29. april 2011

Sildefisk

Sad faktisk forleden og kiggede efter om der mon var noget nyt fra dig

Herfra får du alt det ve støv jeg kan puste

Held og lykke med det, håber du får din hjemmefødsel

Anmeld

29. april 2011

missie20

Nøøj hvor jeg forstår dig. Men igang med at gøre rent, hygge under dynen med manden og vær mega aktiv. Det kan hjælpe.
Ellers en masse vestøv i din retning til dig.

Anmeld

29. april 2011

meem

Sendte en masse vestøv afsted til min veninde igår og hun fødte her kl 4.24 til morgen

Så måske det har lidt effekt

Sender aaalt det ve støv jeg overhovedet kan afsted til dig og  for at du får din hjemmefødsel

Anmeld

29. april 2011

Line Højdal

Tak piger - hvor er i søde... Jeg håber virkelig at det virker

Jeg har gjort rent i selv de mindste kroge efterhånden og prøvet alt det der ellers skrives rundt omkring som gode råd - eneste resultat har ind til videre været en total mørbanket krop!!

Men nu er jeg snart færdig med et puslespil på 2000 brikker - har sat mig som mål at blive færdig med det inden han kommer, men han skal være meget velkommen til at forstyrre

Men mon ikke mig og hundebassen lige skal ud og gå en tur i det gode forårsvejr... det kunne jo være det lige var dét der skulle til

til jer alle, Line

Anmeld

29. april 2011

Line Højdal

meem skriver:

Sendte en masse vestøv afsted til min veninde igår og hun fødte her kl 4.24 til morgen

Så måske det har lidt effekt

Sender aaalt det ve støv jeg overhovedet kan afsted til dig og  for at du får din hjemmefødsel

Håber dit vestøv får samme effekt her... Jeg vil sååå gerne snart holde min supermand i armene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.