Såå piger - nu går den ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Line Højdal

myr81 skriver:

Sad faktisk forleden og kiggede efter om der mon var noget nyt fra dig

Herfra får du alt det ve støv jeg kan puste

Held og lykke med det, håber du får din hjemmefødsel

Jeg skal nok love at komme med nyt, når der ellers er noget nyt at fortælle...

Ind til videre har det kun været småtegn - slimproppen gik i mandags og plukveerne har været tiltagende og nevet en del mere, men jeg tør ikke tro på noget før jeg er helt sikker på at det er veer og at de er regelmæssige!!

Har tid på fødegangen på mandag og der skulle meget meget gerne være sket noget inden da!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Janni.

Sender lige en spandfuld afsted til dig med håbet om at du får din hjemmefødsel 

Anmeld

29. april 2011

MyLove E

Sender også en masse ve støv. Håber virkelig du får den fødsel du ønsker dig :-)

Anmeld

29. april 2011

Aabye

Åååårh ha da.. Kan godt forstå at du er utålmodig efterhånden.. 

Jeg sender en h****** masse ve-støv i din retning og håber på der snart sker noget..

Anmeld

29. april 2011

isimaven

veeeeeeeeeeestøøøøøøøøøøvvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg hepper på dig kom så veer!!!!

Anmeld

29. april 2011

Aprilmor11

Pipkukkeren skriver:

Jeg har brug for al den ve-støv i kan mønstre...!! Jeg er ved at blive bims og skør af at vente

Er i dag 41+1 - 8 dage over terminsdatoen og selvom der kan ske meget på de næste 6 dage, så er jeg simpelthen så nervøs for at jeg ikke skal få min hjemmefødsel. Jeg har set så meget frem til hjemmefødslen og kan slet slet ikke forholde mig til noget andet... Så nu må lillemanden bare rigtig gerne komme!!

Så tøser - ligger i inde med noget af den stærke slags, i ved den slags ve-støv der sparker r** - så send fluks lige noget afsted

en MEGET utålmodig Line

Masser af ve-støv er pust til dig  .. Men 6 dage endnu ?? Hvorfor det ? Jeg er i dag 40+6 og skal sættes igang på tirsdag, hvis jeg ikke har født, for her i Horsens må vi " kun " gå 10 dage over tid ..

Anmeld

29. april 2011

Line Højdal

Aprilmor11 skriver:

Masser af ve-støv er pust til dig  .. Men 6 dage endnu ?? Hvorfor det ? Jeg er i dag 40+6 og skal sættes igang på tirsdag, hvis jeg ikke har født, for her i Horsens må vi " kun " gå 10 dage over tid ..

Jeg må føde hjemme ind til jeg er 42+0 - altså 14 dage over termin! Jeg skal dog til igangsættelses-samtale på Holbæk Sygehus på mandag, hvis ikke der er sket noget! Men altså - hvis alt er ok med barnet, så er igangsættelsen jo et tilbud - og jeg har helt sikkert tænkt mig at vente med at sige ja til en tid til efter de 42 fulde uger!

Det er klart det sundeste hvis fødslen går igang naturligt og også på denne måde man får de bedste veer... Så jeg ville gerne slippe for igangsættelsen - ikke mindst fordi igangsættelse er lig med fødsel på sygehuset!!

Men det bliver da spændende at se om du ender med at overhæle mig inden om så... det ville være lidt frækt

Håber dog for os begge at vi snart har vores små vidundere i armene, det er jo ikke til at vente længere - kom så uuuud små bebser!!

og tak til jer alle for hep-ning og ve-støv!! Håber der snart sker noget..

Anmeld

29. april 2011

Mi

Uha kan bare SÅÅÅÅÅÅ godt huske det. Jeg gik også mere end en uge over tid og var super nervøs for om jeg nåede det. Jeg ringede til jm og spurgte hende om ikke der var et eller andet jeg kunne gøre for der var ingen tegn på fødsel overhovedet  Dagen efter fødte jeg  Det kan være det bliver i morgen, hvem ved

Sender vestøv

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. april 2011

Corn

Jeg har altså logget på flere gange med dig i tankerne...

KOM SÅ IGANG... Du skal da have din fantastiske hjemmefødsel.....

Tag lige en laaaaaang snak med maven om, at nu er det NU

Anmeld

29. april 2011

birthee

Jeg venter spændt på den tid kommer, hvor der triller en sms ind om at du har fået din supermand i armene - håber så meget for dig at du får din hjemmefødsel!!! Mine veer var rigtig gode da jeg fik Caroline for næsten 4 uger siden, så sender noget af det vestøv afsted til dig, i håb om at det kan sætte gang i det...

Knus Birthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.