Såå piger - nu går den ikke længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Line Højdal

Mi skriver:

Uha kan bare SÅÅÅÅÅÅ godt huske det. Jeg gik også mere end en uge over tid og var super nervøs for om jeg nåede det. Jeg ringede til jm og spurgte hende om ikke der var et eller andet jeg kunne gøre for der var ingen tegn på fødsel overhovedet  Dagen efter fødte jeg  Det kan være det bliver i morgen, hvem ved

Sender vestøv

www.stjerneleg.dk

Ihh - jeg håber det bliver i morgen... eller bare senest på mandag!! Kan slet slet ikke overskue at skulle til samtale på Holbæk Sygehus... Jeg vil bare have min hjemmefødsel og min lille supermand!!

Tak for ve-støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Line Højdal

Corn skriver:

Jeg har altså logget på flere gange med dig i tankerne...

KOM SÅ IGANG... Du skal da have din fantastiske hjemmefødsel.....

Tag lige en laaaaaang snak med maven om, at nu er det NU

Haha... ja, du mener måske den snak med maven jeg allerede har haft 1000 gange - kæft det må være en meget uopdragen lille dreng  Det må vi hellere få rettet op på når han kommer!!

Det er på en måde rigtig facinerende at der bare er nogle ting vi ikke selv kan styre... men lige det her er bare super frustrerende!! Jeg kan slet ikke bære tanken om ikke at skulle føde herhjemme  Ved godt vi sagtens kan få en god fødsel på sygehus og jeg er da også indstillet på at jeg måske kan risikere at blive overflyttet - men jeg ville så gerne bare have den hjemmefødsel min mand og jeg har glædet os til i 7 måneder nu!!

6 dage Supermand... det er hvad du har at løbe på!! KOM SÅ UD TIL MIG

til dig, Line

Anmeld

29. april 2011

Line Højdal

birthee skriver:

Jeg venter spændt på den tid kommer, hvor der triller en sms ind om at du har fået din supermand i armene - håber så meget for dig at du får din hjemmefødsel!!! Mine veer var rigtig gode da jeg fik Caroline for næsten 4 uger siden, så sender noget af det vestøv afsted til dig, i håb om at det kan sætte gang i det...

Knus Birthe

Takker - og håber det bliver til lige så gode veer her når det hele starter... Og glæder mig til at sende dig en sms kan du tro

Line

Anmeld

29. april 2011

Mamalou

Pipkukkeren skriver:

Jeg har brug for al den ve-støv i kan mønstre...!! Jeg er ved at blive bims og skør af at vente

Er i dag 41+1 - 8 dage over terminsdatoen og selvom der kan ske meget på de næste 6 dage, så er jeg simpelthen så nervøs for at jeg ikke skal få min hjemmefødsel. Jeg har set så meget frem til hjemmefødslen og kan slet slet ikke forholde mig til noget andet... Så nu må lillemanden bare rigtig gerne komme!!

Så tøser - ligger i inde med noget af den stærke slags, i ved den slags ve-støv der sparker r** - så send fluks lige noget afsted

en MEGET utålmodig Line

Jeg kan ikke garanterer kvaliteten, da jeg selv går og ønsker min supermand til verden - dog sender jeg en hel bunke afsted, så du kan få din hjemmefødsel og snart få din guldklump til verden. 

Her er der en uge til termin, så burde ikke beklage mig over at der ikke er sket noget endnu  ... Tålmodighed længe leve

Held og lykke 

Anmeld

29. april 2011

Line Højdal

Mamalou skriver:

Jeg kan ikke garanterer kvaliteten, da jeg selv går og ønsker min supermand til verden - dog sender jeg en hel bunke afsted, så du kan få din hjemmefødsel og snart få din guldklump til verden. 

Her er der en uge til termin, så burde ikke beklage mig over at der ikke er sket noget endnu  ... Tålmodighed længe leve

Held og lykke 

Lover dig at det kommer retur når min lille Supermand er kommet ud til mig!!

Tak
Line

Anmeld

29. april 2011

Mamalou

Pipkukkeren skriver:

Lover dig at det kommer retur når min lille Supermand er kommet ud til mig!!

Tak
Line

Det er en aftale!

Anmeld

30. april 2011

sandratobias

Mega meget vestøv sendt afsted til dig..  

Anmeld

30. april 2011

Najsen86

Sender straks en masse vestøv i din retning *pust*

Kan godt forstå at du er ved at være utålmodig....

Anmeld

30. april 2011

Corn

Pipkukkeren skriver:

Haha... ja, du mener måske den snak med maven jeg allerede har haft 1000 gange - kæft det må være en meget uopdragen lille dreng  Det må vi hellere få rettet op på når han kommer!!

Det er på en måde rigtig facinerende at der bare er nogle ting vi ikke selv kan styre... men lige det her er bare super frustrerende!! Jeg kan slet ikke bære tanken om ikke at skulle føde herhjemme  Ved godt vi sagtens kan få en god fødsel på sygehus og jeg er da også indstillet på at jeg måske kan risikere at blive overflyttet - men jeg ville så gerne bare have den hjemmefødsel min mand og jeg har glædet os til i 7 måneder nu!!

6 dage Supermand... det er hvad du har at løbe på!! KOM SÅ UD TIL MIG

til dig, Line

Jeg krydser for dig... Har haft utrolig gode sygehusfødsler og en helt fantastisk hjemmefødsel, så ud med dig, unge mand

Anmeld

30. april 2011

liwsmor

Pipkukkeren skriver:

Jeg har brug for al den ve-støv i kan mønstre...!! Jeg er ved at blive bims og skør af at vente

Er i dag 41+1 - 8 dage over terminsdatoen og selvom der kan ske meget på de næste 6 dage, så er jeg simpelthen så nervøs for at jeg ikke skal få min hjemmefødsel. Jeg har set så meget frem til hjemmefødslen og kan slet slet ikke forholde mig til noget andet... Så nu må lillemanden bare rigtig gerne komme!!

Så tøser - ligger i inde med noget af den stærke slags, i ved den slags ve-støv der sparker r** - så send fluks lige noget afsted

en MEGET utålmodig Line

jeg sender en masse til dig.. veer-veeer-veeer.. 

"nu lille baby nu må du godt komme ud til din mor og far"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.