banaman89 Er indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Gittemor09

B&J skriver:

Jeg håber også kun hver sec. at der kommer et godt svar omkring hendes lille dreng...

og ja tror jeg også hun ved for vi er desværre mange km væk fra hinanden

det håber vi allesammen .. krydser så meget mine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

B&J skriver:

Hej alle sammen jeg lovede af skrive dette fra banaman89,

Hendes lille dreng blev indlagt igår og blev scannet i hovede, første gang lægen var ved dem sagde han at alt så fint ud men han havde 2 huller i hovede der muligvis var dannet væske i, som han skulle have undersøgt imorgen men 2 timer efter kommer 2 læger og 2 sygeplejesker (staves) da dem der havde scannet ham igår havde tjekket dem igen og de havde overset en blødning tæt på hjernen...

og imorgen skal han have røgent hele hans krop for at tjekke om der er mere også skal en øre næse, hals læge tjekke de huller han har ved bihulerne og det væsle han har bag højre øre...

jeg er så ked af det på hendes vejne lige nu ville ønske jeg kunne gøre en masse men kan sende hende en masse tanker og håber hendes lille dreng snart har det godt

Hvor frygteligt. Håber han snart får det godt igen og kommer sig fuldstændig.

Mange tanker herfra 

Anmeld

28. april 2011

larven_

stakkels lille pus. Det gør så ondt at hører.

Håber virkelig at han kommer sig. tanker til familien

Anmeld

28. april 2011

Becks

B&J skriver:

Hvis du går ind under hendes profil kan du læse det sidste nye hun skrev om hendes mors kæreste sparkede ham i hovede med vilje eller uheld ved jeg ikke så meget om desværre

Årh lille mand  Stakkels stakkels familie - Jeg vil tænke på dem de næste par dage og sende alt god karma og held op til dem!

Når det så er sagt: FY FOR FANDEN den stodder skulle igennem en kødhakker mand!!!! Læste godt hendes indlæg for nogle dage siden, men svarede ikke fordi jeg var så arrig på den mand, og se nu hvad der er sket!!!! FØJ en led psykopat mand

Anmeld

28. april 2011

jydeinden

stakkels familie dog, som om det ikke var slemt nok det de allerede havde været igennem... håber da at hendes stedfar bliver anmeldt uanset hvad...

Anmeld

28. april 2011

B&J

muzen skriver:

ej det er da bare skrækkeligt. er det efter sparket i hovedet? ej sidder helt med tåre i øjnene. det er så synd for dem

Ja det er efter sparket i hovede desværre...

Anmeld

28. april 2011

muzen

B&J skriver:

Ja det er efter sparket i hovede desværre...

ej hvor skrækkeligt. føler sku godt nok med en. hold op lige updateret :-)

Anmeld

28. april 2011

2721

Det går mig forfærdeligt ondt. Håber deres lille dreng snart er frisk igen. Håber den mand får sin straf.

Anmeld

29. april 2011

An&Jo

ved du noget om hvordan det er gået i røngten idag?? Har tænkt på dem hele dagen..

INGEN forældre burde gå igennem det de gør lige nu..

Anmeld

29. april 2011

B&J

mortilj skriver:

ved du noget om hvordan det er gået i røngten idag?? Har tænkt på dem hele dagen..

INGEN forældre burde gå igennem det de gør lige nu..

Har lige lavet en opdaterings indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.