banaman89 Er indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.034 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. april 2011

B&J

Hej alle sammen jeg lovede af skrive dette fra banaman89,

Hendes lille dreng blev indlagt igår og blev scannet i hovede, første gang lægen var ved dem sagde han at alt så fint ud men han havde 2 huller i hovede der muligvis var dannet væske i, som han skulle have undersøgt imorgen men 2 timer efter kommer 2 læger og 2 sygeplejesker (staves) da dem der havde scannet ham igår havde tjekket dem igen og de havde overset en blødning tæt på hjernen...

og imorgen skal han have røgent hele hans krop for at tjekke om der er mere også skal en øre næse, hals læge tjekke de huller han har ved bihulerne og det væsle han har bag højre øre...

jeg er så ked af det på hendes vejne lige nu ville ønske jeg kunne gøre en masse men kan sende hende en masse tanker og håber hendes lille dreng snart har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Melbek

Håber alt går godt.

Anmeld

28. april 2011

wamse

krydser alt for at det går godt for dem.

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Jamen det var da skrækkeligt.
Hils endelig og sig at jeg vil tænde et lys for dem, og sende masser af varme tanker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

twinny

fingre for alt er vel

herfra...

Anmeld

28. april 2011

muzen

ej det er da bare skrækkeligt. er det efter sparket i hovedet? ej sidder helt med tåre i øjnene. det er så synd for dem

Anmeld

28. april 2011

Faith

Varme tanker og krydsede fingre er sendt afsted herfra.

Anmeld

28. april 2011

Sabina

Åhh gud' hvor skrækkeligt  !!  alt hvad jeg har i håb om at det kommer til at gå vel .

Kæmpe  herfra ..

Anmeld

28. april 2011

CamillaSoefelt

B&J skriver:

Hej alle sammen jeg lovede af skrive dette fra banaman89,

Hendes lille dreng blev indlagt igår og blev scannet i hovede, første gang lægen var ved dem sagde han at alt så fint ud men han havde 2 huller i hovede der muligvis var dannet væske i, som han skulle have undersøgt imorgen men 2 timer efter kommer 2 læger og 2 sygeplejesker (staves) da dem der havde scannet ham igår havde tjekket dem igen og de havde overset en blødning tæt på hjernen...

og imorgen skal han have røgent hele hans krop for at tjekke om der er mere også skal en øre næse, hals læge tjekke de huller han har ved bihulerne og det væsle han har bag højre øre...

jeg er så ked af det på hendes vejne lige nu ville ønske jeg kunne gøre en masse men kan sende hende en masse tanker og håber hendes lille dreng snart har det godt

Anmeld

28. april 2011

Mikkel's mor <3

årh nej da hvor forfærdeligt..
hvad er der sket ? eller er det kommet pludseligt `?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.