banaman89 Er indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

B&J

Jennifer skriver:

årh nej da hvor forfærdeligt..
hvad er der sket ? eller er det kommet pludseligt `?

Hvis du går ind under hendes profil kan du læse det sidste nye hun skrev om hendes mors kæreste sparkede ham i hovede med vilje eller uheld ved jeg ikke så meget om desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mikkel's mor <3

B&J skriver:

Hvis du går ind under hendes profil kan du læse det sidste nye hun skrev om hendes mors kæreste sparkede ham i hovede med vilje eller uheld ved jeg ikke så meget om desværre

NEJ da !!  stakkels lille fyr da..

Anmeld

28. april 2011

Sakris

Sikke et mareridt. Rigtig mange tanker herfra!

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Åh hvor forfærdeligt!! Sender mange varme tanker

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

åhh neeeeej..

læste godt hendes oplæg om hendes mors kæreste... og blev simpelthen så rystet og ked af det på hendes vejne, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive...

og nu sidder jeg her tilbage og har rigtig dårlig samvittighed over at de skal alt det igennem....

jeg sender mange kærlige tanker til dem alle....

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth85

Læste indlægget og var grædefærdig! Hvordan kan man finde på sådan noget ??? Og så mod et lille barn?! Vold er aldrig en løsning, men hvis han endelig skal være ond og voldsom overfor nogen burde han vælge en på hans egen størrelse!

Jerg håber inderligt, at deres lille basse klarer den

Tanker og  herfra

Anmeld

28. april 2011

Ryberg

Åh nej dog.....

Sender en masse varme tanker afsted... og håber alt går i orden!

Anmeld

28. april 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

åhh neeeeej..

læste godt hendes oplæg om hendes mors kæreste... og blev simpelthen så rystet og ked af det på hendes vejne, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle skrive...

og nu sidder jeg her tilbage og har rigtig dårlig samvittighed over at de skal alt det igennem....

jeg sender mange kærlige tanker til dem alle....

Jeg er også bare så ked af det, og håber virkelig hendes lille mand har det godt... der er bare desværre ikke så meget andet man kan gøre ind masse tanker og en masse sms fra min side

Anmeld

28. april 2011

B&J

Lisbeth85 skriver:

Læste indlægget og var grædefærdig! Hvordan kan man finde på sådan noget ??? Og så mod et lille barn?! Vold er aldrig en løsning, men hvis han endelig skal være ond og voldsom overfor nogen burde han vælge en på hans egen størrelse!

Jerg håber inderligt, at deres lille basse klarer den

Tanker og  herfra

Jeg forstår heller ikke hvordan folk kan være sådan men desværre når alkoholden går ind går forstanden ud

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

B&J skriver:

Jeg er også bare så ked af det, og håber virkelig hendes lille mand har det godt... der er bare desværre ikke så meget andet man kan gøre ind masse tanker og en masse sms fra min side

puuh fik lige en sådan rigtig tudetur... man kan virkelig sætte sig ind i hendes forskellige følelser lige nu...

ikke pga. situationen da jeg ikke har været ude for sådan noget... men fordi man selv har en lille pige på 1½ år....

håber så meget at det hele kommer til at gå godt...

du må sende hende rigtig mange hilsner, og held og lykke herfra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.