banaman89 Er indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Lisbeth85

B&J skriver:

Jeg forstår heller ikke hvordan folk kan være sådan men desværre når alkoholden går ind går forstanden ud

Det er simpelthen det mest forfærdelige, som kan ske for en lille glaqd familie. Og du har sååå meget ret i, at fulde folk ikke altid kan finde ud af at styre sig. Det er meget ærgeligt, at det skal gå ud over en lille ny, som er helt forsvarsløs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

K&S

Årh nej dog, lille mand...!  

Anmeld

28. april 2011

Kofoed.

Undskylder på forhånd, men kæft hvor skulle den narrøv selv have prøvet det. Synes ikke det er iorden, han skal meldes og for et chok for livet. Jeg HÅBER VIRKELIG han har lært noget og gør ALT for den lille familie, til den skøne knægt er frisk igen.

Anmeld

28. april 2011

B&J

Lisbeth85 skriver:

Det er simpelthen det mest forfærdelige, som kan ske for en lille glaqd familie. Og du har sååå meget ret i, at fulde folk ikke altid kan finde ud af at styre sig. Det er meget ærgeligt, at det skal gå ud over en lille ny, som er helt forsvarsløs

Ja nemlig og han er stadig så lille og åhhh håber der kommer en straf på den mand

Anmeld

28. april 2011

sarahb

STAKKELS LILLE DRENG OG STAKKELS FAMILIE!!!

Håber det bedste for ham, det lille pus og at han det ikke er alvorligt alvorligt!!!
Hold os endelig opdateret!

Anmeld

28. april 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

puuh fik lige en sådan rigtig tudetur... man kan virkelig sætte sig ind i hendes forskellige følelser lige nu...

ikke pga. situationen da jeg ikke har været ude for sådan noget... men fordi man selv har en lille pige på 1½ år....

håber så meget at det hele kommer til at gå godt...

du må sende hende rigtig mange hilsner, og held og lykke herfra....

Det lover jeg, skriver meget med hende da jeg desværre ikke kan være der...... og tror hun bliver rigtigt glad for alle de tanker

Anmeld

28. april 2011

B&J

sarahb skriver:

STAKKELS LILLE DRENG OG STAKKELS FAMILIE!!!

Håber det bedste for ham, det lille pus og at han det ikke er alvorligt alvorligt!!!
Hold os endelig opdateret!

Det lover jeg

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

B&J skriver:

Det lover jeg, skriver meget med hende da jeg desværre ikke kan være der...... og tror hun bliver rigtigt glad for alle de tanker

tusind tak... er så nervøs på hendes vejne... og vil sidde spændt og vente på forhåbentlig et dejligt svar...

og tror godt hun ved hvor meget du ville være hos hende... men at de er i dine tanker tror jeg også betyder rigtig meget for hende..!!

Anmeld

28. april 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

tusind tak... er så nervøs på hendes vejne... og vil sidde spændt og vente på forhåbentlig et dejligt svar...

og tror godt hun ved hvor meget du ville være hos hende... men at de er i dine tanker tror jeg også betyder rigtig meget for hende..!!

Jeg håber også kun hver sec. at der kommer et godt svar omkring hendes lille dreng...

og ja tror jeg også hun ved for vi er desværre mange km væk fra hinanden

Anmeld

28. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

1mio tanker herfra til den lille dreng og familien...

Håber virkelig moderens kæreste får rette behandling for det han har udsat den dreng og hans familie for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.