henh01 skriver:
hold da op hvor skrækkeligt.
Jeg talte netop med vagtlægen for 14 dage siden fordi min niece med skoldkopper ville komme på besøg. Lægen sagde god for det, men jeg aflyste dog alligevel - heldigvis for det.
jeg håber du er kommet dig over det.. puha en omgang.
jeg vil desværre altid have nogle mén og skal altid tage ekstra hensyn ift. andre sygdomme.. mit immunforsvar er ødelagt og jeg er ekstremt udsat for infektioner! Jeg er meget stress påvirkelig og bliver fysisk rigtigt syg hvis jeg har for travlt (reagerede bl.a. med høj feber her i påsken fordi programmet med HYGGE var stramt
)... jeg får ikke anfald længere (7,9,13) men jeg har stadig rester fra mine lammelser som jeg aldrig slipper af med... De er en del af mig og de fortæller en del af min historie.. men jeg er ikke stolt af dem...
Men jeg har det godt nu... man lærer at leve med den slags og de smerter jeg har nu er så milde at jeg sjældent behøver smertestillende (tidligere var jeg konstant smertedækket med special fremstillet medicin til nerve smerter)...
Der er ikke nok fokus på hvad man KAN risikere.. heldigvis sker der da sjældent noget! Men vi skal jo så også være obs når Laura en gang får skoldkopper, for så skal jeg i medicinsk behandling for ikke at få tilbagefald...
Anmeld