Hvad spiser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Dinna88

sarah Foged skriver:

har prøvet, men har så sagt at nu her i næste måned hvor vores søn skal til at spise det samme som os så hedder det sund mad

Lyder da godt Der er jo også et hav af grøntsager og andre sunde fødevarer, der må være noget han kan lide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

FruHolm <3

Dinna88 skriver:

Lyder da godt Der er jo også et hav af grøntsager og andre sunde fødevarer, der må være noget han kan lide.

ja har da fundet ud af at hvis jeg laver et fad med grøntsager og fisk i ovnen vil han gerne spise det, og så vil han også gerne spise wokmad og han elsker Majs/majskolber

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

sarah Foged skriver:

ja har da fundet ud af at hvis jeg laver et fad med grøntsager og fisk i ovnen vil han gerne spise det, og så vil han også gerne spise wokmad og han elsker Majs/majskolber

Det er da en god start! Jeg tror også det handler om tilvænning.

Da jeg spiste havregrød første gang kastede jeg det op igen, fordi det var sp klamt. Nnu spiser jeg det hver aften

Anmeld

4. maj 2011

Maja_4000

Jeg prøver virkelig at tænke over det .. Vil gerne tabe graviditetsfedtet (;

Morgen: Toast af groft toastbrød eller rugbrød med fedtfattig ost og kyllingbryst (hvis jeg ikke laver toast , ender jeg med smør og pålægschoholade nemlig )

Frokost: Er rigtig dårlig til at spise noget her .. Spiser som regl sen morgenmad .. Men tit er det rester af aftensmaden fra dagen før .. Eller en toast mere :b

Aften: Meget forskelligt .. Kæresten er desværre en "bøf-pommes frites-bearnaise"-person :b Så han er ikke helt enig i , at der skal grønt på bordet .. Men får altid sneget grøntsager i frikadeller , kødsauce osv. .. Som at lave mad til et kræsent barn (; Haha

Mellemmåltider: ½ melon, en gang imellem slik eller chips .. Men vi prøver på ikke at have det i huset :b

Anmeld

4. maj 2011

FruHolm <3

Det er da en god start! Jeg tror også det handler om tilvænning.

Da jeg spiste havregrød første gang kastede jeg det op igen, fordi det var sp klamt. Nnu spiser jeg det hver aften

Så er der handlet ind til aftensmad , nul sovs idag men salat og bagekartofler med mørbradbøffer og flûtes selvfølgelig 

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

sarah Foged skriver:

Så er der handlet ind til aftensmad , nul sovs idag men salat og bagekartofler med mørbradbøffer og flûtes selvfølgelig 

Haha Lyder ellers lækkert! Hvis I mangler en form for dressing, så er avocado, salsa, salt og citronsaft en kanon blanding til kartofler!

Anmeld

4. maj 2011

FruHolm <3

Dinna88 skriver:

Haha Lyder ellers lækkert! Hvis I mangler en form for dressing, så er avocado, salsa, salt og citronsaft en kanon blanding til kartofler!

skriver det ned med det samme så må vi se om han kan lokkes til at hente det ellers laver jeg det bare imorgen hehe

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

sarah Foged skriver:

skriver det ned med det samme så må vi se om han kan lokkes til at hente det ellers laver jeg det bare imorgen hehe

Hehe. God fornøjelse med det!!

Anmeld

4. maj 2011

FruHolm <3

Dinna88 skriver:

Hehe. God fornøjelse med det!!

tusind tak

Anmeld

4. maj 2011

Mor til Mike

Nalle skriver:

Hey tøser, er lidt nysgerrig.

Hvad spiser i til:

Morgenmad?

Middagsmad?

Aftensmad?

Mellem maltid?

^^ vil du gerne tabe dig, eller tænker du ikke så meget over hvad du spiser?

Morgenmad: Næsten aldrig noget.

Middagsmad: Rugebrød eller en bolle med pålæg.

Aftensmad: Hvad end manden laver.

Mellemmåltid: Ingenting

Nej er rimelig ligeglad, spiser når jeg er sulten. :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.