Hvad spiser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

twinny

sarah Foged skriver:

tænker ikk over hvad jeg spiser

morgenmad : når jeg spiser det er det hvidt brød med smør og pålægschokolade eller choco rice

middagsmad : sandwich fra kvickly eller chokoladeboller

aftensmad : pommes eller kartofler med sovs og en masse kød, engang imellem grøntsager

mellemmåltid : chips, chokolade, kage, slik engang imellem frugt

før jeg blev gravid var jeg undervægtig, tog ca 30  kg på i graviditeten har så tabt 18-20 kg af dem, og kæmper for at beholde de sidste 10-12 kg

det ligner min dag....  

dog ikk aften der får vi meget salat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

FruHolm <3

Dinna88 skriver:

Jeg har et spørgsmål. Du vil gerne beholde din vægt som den er nu, men hvorfor gør du det på en super usund måde? Hvorfor spiser du ikke "sunde kalorier og proteiner", frem for bare at lade være med at tænke over det, og spise usundt, som det passer dig?

Det er ikke for at ramme hårdt, men er temmelig chokeret over hvad du spiser, og så at du endda skriver at du gør det for at holde vægten, overrasker mig endnu mere  

det er en dårlig vane, elsker grøntsager grøftbrød osv. kæresten spiser dog ikk den slags, har prøvet at lave det men så er der bare brok og så er det så udgifter til 2 slags mad, så er det nemmere at spise det samme

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Baby-støv skriver:

det ligner min dag....  

dog ikk aften der får vi meget salat

Elsker også salat, men det er lidt træls kun at skulle lave til sig selv

Anmeld

3. maj 2011

twinny

sarah Foged skriver:

Elsker også salat, men det er lidt træls kun at skulle lave til sig selv

jaah kender det godt. da jeg var alene blev det heller aldrig sådan noget. Men nu laver manden mad, så står den altid på salat...

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Baby-støv skriver:

jaah kender det godt. da jeg var alene blev det heller aldrig sådan noget. Men nu laver manden mad, så står den altid på salat...

hvor er du heldig, manden herhjemme laver ikk mad, og da slet ikk salat når jeg laver det er det kun mig der spiser af det

Anmeld

3. maj 2011

twinny

sarah Foged skriver:

hvor er du heldig, manden herhjemme laver ikk mad, og da slet ikk salat når jeg laver det er det kun mig der spiser af det

jaah det bliver hurtigt kedeligt at lave til sig selv...

Anmeld

3. maj 2011

FruHolm <3

Baby-støv skriver:

jaah det bliver hurtigt kedeligt at lave til sig selv...

ja desværre  derfor elsker jeg at grille om sommeren, der kommer der altid salat på bordet

Anmeld

3. maj 2011

o1Mutte

Hmm jeg er dårlig til at spise tror jeg..
''Morgenmad''(spiser meeget sent morgenmad da jeg ikke kan spise om morgenen) består af hvad jeg lige har herhjemme ofte en skive franskbrød eller toast brød.
Spiser ikke rigtig mere før til aften og der er det meget forskelligt hvad vi får. Ofte er det dog noget med pasta.. (Jeg hader at skrælle kartofter ) og så gerne et eller andet lækkert at hygge med om aftenen, jeg er mest til slik eller frugt... Og så drikker jeg saft i løbet af dagen, dog ikke ret meget..

Anmeld

4. maj 2011

Dinna88

sarah Foged skriver:

det er en dårlig vane, elsker grøntsager grøftbrød osv. kæresten spiser dog ikk den slags, har prøvet at lave det men så er der bare brok og så er det så udgifter til 2 slags mad, så er det nemmere at spise det samme

Kunne man så ikke lave et kompromis? Det gør vi f.eks. herhjemme, da de to andre er kødspisere, hvor jeg ikke er det

Anmeld

4. maj 2011

FruHolm <3

Dinna88 skriver:

Kunne man så ikke lave et kompromis? Det gør vi f.eks. herhjemme, da de to andre er kødspisere, hvor jeg ikke er det

har prøvet, men har så sagt at nu her i næste måned hvor vores søn skal til at spise det samme som os så hedder det sund mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.