Hey tøser, er lidt nysgerrig.
Hvad spiser i til:
Morgenmad?
Middagsmad?
Aftensmad?
Mellem maltid?
^^ vil du gerne tabe dig, eller tænker du ikke så meget over hvad du spiser? 
Hejsa.
Mine måltider ser ca sådan her ud:
Morgenmad: Cheasy youghurt ( vanillesmag ) med havregryn og lidt müsli. Dertil ½ liter vand og en kop hvid the.
Mellemmåltid: En banan eller et stk grovknækbrød med ost.
Frokost: To stk rugbrød med varierende pålæg. Eks. Kyllingepålæg med æggesalat. Hertil spiser jeg altid gulerødder, tomater, agurk og rød peber. Jeg drikker rigeligt vand til frokost.
Mellemmåltid: F.eks melon, gulerødder, 1 stk kanelknækbrød. Igen en kop hvid the. ( og vand

Aftensmad: Igen meget varierende men ALTID med mange grøntsager, både i maden og som " hapsere " ved siden af. Vi spiser meget kylling, brune ris, fuldkornspasta, broccoli, ærter ( 48 % protein ) og fisk. Til aften drikker jeg vand og et lille glas minimælk.
Sen aften: Her prøver jeg at styre mig og leve sundt. Andre gange ski..r jeg højt og flot på det og guffer noget chokolade. Jeg har dog ikke haft den store lyst til usund mad siden jeg har født. Og det er jo nok ikke så skidt.
Jeg drikker ca 2,5 liter vand dagligt, 2-3 kopper hvid the og ingen sodavand eller andet drikke med kalorier i.
Jeg ønsker at tabe mig, og kombinerer derfor den sunde kost med motion. Indtil videre små ( 3-4 km ) gåture og 10 - 15 min på crosstrainer dagligt. Desuden cykler jeg ca 6 km 5 x ugenligt.
Det er nu tre uger siden jeg har født og mit bækken driller stadig noget. Derfor kun moderat motion og ingen løbeture til mig endnu
, men det skal nok komme.
Jeg tog ca 18 kg på under min graviditet og jeg mangler nu at tabe 4 kg + lige et par ekstra kg som bonus
.
Håber det var svar nok.
Knus Stine