Wasser wasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Mutti2B

Jeg fik at vide af lægen at det var 1,5 liter. Det kommer jo også an på højde og drøjte. Men nej, jeg får desværre ikke drukket de 1,5 liter jeg skal ha :-(. Laaangt fra :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Kamulla

nej men prøver virkelig.. men troede så det var 2L vand dagligt man skulle have... den rammer jeg især når  jeg er i skole.. 

Anmeld

27. april 2011

Sphynxlover

Jeg ville virkelig ønske jeg ku ta mig sammen til at drikke vand men synes ærlig talt det er noget af det kedeligste det smager jo af INGENTING

Anmeld

27. april 2011

TineA

Jeg drikker rigtig meget vand, hele tiden. Har altid en flakse med mig ligemeget hvor jeg er. Træner hver dag og det ryger en halv til en hel liter allerede der. Så elsker jeg te og kaffe, jeg har dog skåret ned på kaffen, fordi den skal være latte og mælk skal jeg ikke have for meget af Jeg kan heller ikke særlig godt lide cola og andet sukkervand, så jeg drikker næsten kun vand

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

twinboys skriver:

Man snakker meget om at man gerne skulle drikke op til 3liter vand om dagen....

Får du nok vand???

Hvor meget vand får du om dagen???

Jeg prøver ihærdigt, men skal virkelig tage mig sammen, ellers bliver det kun ½liter vand om dagen....

Men pyyyyh så løber jeg sørme også tit på toilet

Majbritt

Nu er det ikke 3 l vand, men væske det handler om..og jo det får jeg men vand..nej.
jeg vil tro at jeg får omrking halvanden l vand om dagen og det samme i kaffe og te.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

musse1

jeg gad godt og drikke mere, og i perioder, prøver jeg virkelig at huske mig selv på det,bedst går det hvis jeg køber ½ l flasker med vand, og har på køl, så jeg lige kan tage sådan en ud. men ellers drikker jeg kun et par alm str. vand

Anmeld

28. april 2011

3rollinger

Sujan skriver:

Jeg fik at vide af en kostvejleder at det er ca. 1,5 liter.. Det er også dårligt at drikke for meget vand. Så skyller man en masse saltstoffer ud som nyren skal bruge. Og nu indgår kaffe og te også i den mængde væske man anbefaler. Hun sagde også at ældre ikke må få for meget vand for det gør dem dårlige.

Så 3 liter er måske i overkanten. Regn med 1,5 liter

Jeg har ogsaa altid faaet at vide at det er ca. 2 liter vand om dagen man boer drikke. Men altsaa vand, ikke vaeske.

Og det goer jeg som regel. Og naar man foerst har vaennet sig til det, foeler man sig jo naermest udtoerret naar man ikke faar sin daglige ration vand.

Anmeld

28. april 2011

FruHolm <3

twinboys skriver:

Man snakker meget om at man gerne skulle drikke op til 3liter vand om dagen....

Får du nok vand???

Hvor meget vand får du om dagen???

Jeg prøver ihærdigt, men skal virkelig tage mig sammen, ellers bliver det kun ½liter vand om dagen....

Men pyyyyh så løber jeg sørme også tit på toilet

Majbritt

nu drikker jeg personligt ikk vand, det nærmeste jeg får vand det er saftevand

kender en der drak 3 liter vand om dagen, han har fået sukkersyge fordi det heller ikk er sundt med så meget vand igen

Anmeld

28. april 2011

Ciss

Jeg prøver ikke engang. Jo, jeg drikker en del vand i løbet af dagen, men nej, jeg følger ikke med i, hvor meget det bliver i løbet af en dag. Jeg har en idiotisk ide om, at kroppen egentlig fortæller mig, hvad den behøver, hvis jeg bare gidder at følge lidt med. Får jeg det bedre af at drikke vand, eller er jeg direkte tørstig så gør jeg det. Ikke ellers....

Anmeld

28. april 2011

SaNiNa

De har lige lavet det om til 1-1½ L om dagen incl andre forme for væske.

Men ja jeg får rigeligt. ellers så har jeg blærebetændelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.