Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sujan skriver: Jeg fik at vide af en kostvejleder at det er ca. 1,5 liter.. Det er også dårligt at drikke for meget vand. Så skyller man en masse saltstoffer ud som nyren skal bruge. Og nu indgår kaffe og te også i den mængde væske man anbefaler. Hun sagde også at ældre ikke må få for meget vand for det gør dem dårlige. Så 3 liter er måske i overkanten. Regn med 1,5 liter
Jeg fik at vide af en kostvejleder at det er ca. 1,5 liter.. Det er også dårligt at drikke for meget vand. Så skyller man en masse saltstoffer ud som nyren skal bruge. Og nu indgår kaffe og te også i den mængde væske man anbefaler. Hun sagde også at ældre ikke må få for meget vand for det gør dem dårlige. Så 3 liter er måske i overkanten. Regn med 1,5 liter
ok men nu drikker jeg så ikke the og kaffe...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Aagaard skriver: Jeg drikker meget vand på arbejdet, og prøver også når jeg kommer hjem.. Jeg får i hvert fald 2 liter - men det jo ikke nok...
Jeg drikker meget vand på arbejdet, og prøver også når jeg kommer hjem..
Jeg får i hvert fald 2 liter - men det jo ikke nok...
nej men flot alligevel...
twinboys skriver: Skål i vand... Der kæmper og kæmper til at blive bedre
Skål i vand...
Der kæmper og kæmper til at blive bedre
SKÅL - hehe nu vi snakker om vand så kunne dte være jeg skulle finde mig noget at drikke jeg har dog drukket 1 kop kakao idag så det er ikke så slemt som dte plejer at være
twinboys skriver: nej men flot alligevel...
Tak
Men, jeg bare bedre til at drikke Ice Tea når jeg kommer hjem Dårlig vane..
Overhovedet ikke, men jeg får cola nok Gælder det
www.stjerneleg.dk
Jeg drikker ekstremt meget vand, bare mens jeg er på arbejde ryger der mellem 2 og 2 1/2 liter ned
Så ja da jeg får vand nok
twinboys skriver: kan du så få drukket noget vand
kan du så få drukket noget vand
meeeeneh, jeg drikker en masse mælk
Det svinger lidt hvor meget jeg får drukket, men på de gode dage ryger der 1 liter grøn te i dybet og så 1-2 liter vand Men det kommer meget an på hvad jeg laver den dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128