Wasser wasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg drikker gerne 2 liter om dagen nogen gange mere. vi drikker stort set kun vand her hjemme. har en halv liters flaske med i skole jeg tømmer og fylder op igen og når for det meste at tømme den igen inden jeg kommer hjem. og så drikker jeg vand til alt næsten. men prøver at komme helt op på de 3 liter. men det ikk nemt altid lige at få det sidste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Nalle

Tja, det er meget forskelligt, indtil videre har jeg drukket 1 liter idag.

De dage jeg træner, er jeg tæt på de 3 liter

Anmeld

27. april 2011

.....

Jeg er begyndt at lave en kande vand med isterninger i til aftensmaden.
(Med isterninger bliver det meget sjovere at drikke vand  )

Har nemlig lige været i en periode med ALT for meget cola. Så nu skal der mælk og vand ned i kroppen igen , og så må cola'en vente til weekenderne. Det kan godt være at jeg ikke drikker det "anbefaldede" dosis vand, men lidt har vel også ret

Anmeld

27. april 2011

de-wett

twinboys skriver:

Man snakker meget om at man gerne skulle drikke op til 3liter vand om dagen....

Får du nok vand???

Hvor meget vand får du om dagen???

Jeg prøver ihærdigt, men skal virkelig tage mig sammen, ellers bliver det kun ½liter vand om dagen....

Men pyyyyh så løber jeg sørme også tit på toilet

Majbritt

jeg prøver, men nej.

er en KÆMPE SKOVL til at drikke og drikker faktisk hun når manden er hjemme for han henter vand til mig g siger drik jeg ved du ikk  har fået nok i dag. det er lidt træs for er ikke tørstig, me han gør det jo kun i en god mening

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

Man snakker meget om at man gerne skulle drikke op til 3liter vand om dagen....

Får du nok vand???

Hvor meget vand får du om dagen???

Jeg prøver ihærdigt, men skal virkelig tage mig sammen, ellers bliver det kun ½liter vand om dagen....

Men pyyyyh så løber jeg sørme også tit på toilet

Majbritt

Har stemt blankt. For tiden nej pga. graviditet og kvalme. Men ellers har jeg altid været god til at passe væsken. For tiden får jeg vand med smag i, ellers går det ik så godt.

Anmeld

27. april 2011

twinboys

synes i er gode til at få væske mens andre af jer også prøver at gøre noget ved det...og til jer som ikke får nok skål kan jeg kun sige...

Anmeld

27. april 2011

twinny

jeg prøver... især her i varmen ellers får jeg vildt hurtig ondt i hovedet...

Det er da også skønt, med sådan et iskoldt glas vand med isterninger og lime skiver...

Anmeld

27. april 2011

Valle81

Jeg er en skovl til at drikke vand - desværre - men prøver - men det bliver vist sjældent til mere en en halv til en hel liter om dagen.

Men de 3 liter de anbefaler om dagen er ikke kun i ren drikkelse det er inkl alt det vand du får gennem kosten også:0)

Anmeld

27. april 2011

Lise 26

jeg er rigtig dårlig til at huske at drikke vand.. desværre..

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

Mener nu det er tættere på 2 liter man skal have Men nej, slet ikke! Er SÅ ringe til det Og har lidt dårlig samvittighed over det.. Jeg har drukket nok 1 liter i dag + ½ mælk og sodavand, men det tæller jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.