Rullepølsen 11 mdr - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

LISBETH:-)

SanneBoe skriver:

Arh, der var hun jo - hold nu op en lækkermås

Og hold da op du må være stolt, det må dælme være hårdt, men supppppppppper flot med vægten og jeg ønsker jer al det bedste

1000 tak

Synes det der er sværest lige pt er at tilgodese begge mine piger for Amalie på snart 4 år har alle dage vejet for lidt så hun skal fedes op, og Elina skal så tabe sig eller ihvertfald holde vægten de næste 3 år. Ikke nemt at skulle lave 2 forskellige slags aftensmad - eller ihvertfald tidskrævende og kræver lidt planlægning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Hvem?

lisbeth2910 skriver:

1000 tak

Synes det der er sværest lige pt er at tilgodese begge mine piger for Amalie på snart 4 år har alle dage vejet for lidt så hun skal fedes op, og Elina skal så tabe sig eller ihvertfald holde vægten de næste 3 år. Ikke nemt at skulle lave 2 forskellige slags aftensmad - eller ihvertfald tidskrævende og kræver lidt planlægning.

Ja phu ham det må også være den helt omvendte verden du er kommet ind i, når du er vant til det helt modsatte, men må da sige, du har sgu da godt nok gjort det godt - og i øvrigt sejt, når selv din Sp når opgivet.

Du får li en stooor herfra - du jo for cool

Anmeld

26. april 2011

LISBETH:-)

SanneBoe skriver:

Ja phu ham det må også være den helt omvendte verden du er kommet ind i, når du er vant til det helt modsatte, men må da sige, du har sgu da godt nok gjort det godt - og i øvrigt sejt, når selv din Sp når opgivet.

Du får li en stooor herfra - du jo for cool

ha ha tak! Ja lillesøster - der er 3 år yngre - har overhalet storesøster med 2,5 kg  og der er kun en størrelse i tøj mellem dem. Vi har bla et termosæt som de begge 2 kan passe. Så tror det ender med at storesøster arver tøj fra lillesøster snart.

Det er faktisk lidt komisk. Hele det første år gik jeg til tjek fordi Amalie vejede for lidt og med Elina har jeg hele det første år gået til tjek fordi hun vejer for meget. Tænker at hvis vi får en mere så må det være en der holder sig til vægtkurven.

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

lisbeth2910 skriver:

ha ha tak! Ja lillesøster - der er 3 år yngre - har overhalet storesøster med 2,5 kg  og der er kun en størrelse i tøj mellem dem. Vi har bla et termosæt som de begge 2 kan passe. Så tror det ender med at storesøster arver tøj fra lillesøster snart.

Det er faktisk lidt komisk. Hele det første år gik jeg til tjek fordi Amalie vejede for lidt og med Elina har jeg hele det første år gået til tjek fordi hun vejer for meget. Tænker at hvis vi får en mere så må det være en der holder sig til vægtkurven.

Ja, sådan var det også her, den store fulgte sin hel egen kurve, (helt udenfor katagori sagde SP), men idag er han 15 mdr. 92 cm og 15 kg.

Den bette (født for 4 mdr siden (6 uger for tidligt) med 2550g og 46 cm) gik jeg også til kontol med, da han havde sonde de første 3 uger, nu har han så overhalet præmature-kurvene og er i en "alm. kurve" og ikke den for tidlig fødte, hvor han også lægger over gennemsnittet.....

De ved åbenbart godt hva der ska til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.