lisbeth2910 skriver:
Jeg har også forandret mig (til det bedre og sødere) efter jeg har fået børn. Men har været hjemme i 1 år og 8 mdr når jeg starter til Juni så jeg kan ihvertfald ikke huske hvordan det er og være pædagogen Lisbeth. Men hende er jeg sikker på jeg hurtig får gravet frem igen. Det er nok værre med hende den slanke glade og friske Lisbeth med kæmpe overskud. Hun er sku blevet lidt halv fed, og ihvertfald ikke frisk og overskudet er et ord der slet ikke findes i ordbogen længere, Men glad hmmmmm det er jeg sku stadig.
Bare rolig Karina skal nok blive sluppet løs snart, men kan udemærket godt forstå at du glæder dig.
Jeg har ikke været på job sådan rigtig siden december 2009!! Er blevet 7 kg federe (og det var nok dråben til at være direkte fed..haha).
Er fuldendt og lykkelig som aldrig før - men med konstant ondt i ryggen, låste skuldre osv. OG stress!
Da jeg var yngre så tænkte jeg, når jobbet trak tænder ud, at jeg glædede mig til at skulle have barn, for så skulle jeg slappe helt af sammen med baby. HVOR NAIVT. Har aldrig haft mere travlt.
Nå, nok om mig. Sengen med sovende datter kalder.
...Har en rigtig udspekuleret datter. Hun starter med at sove en lille time på værelset sammen med brormand. Derefter øver hun stemme. Er en flækket træsko, når jeg ser til hende. Tysser og siger, at Alvin skal have nattero. Hun skruer op for lyden. Til sidst ender hun inde i min seng. Der krøller hun sig sammen og sover sødt. Tsk tsk.
Anmeld