lisbeth2910 skriver:
Hvor er du bare virkelig virkelig sød! Du fatter slet ikke hvor dejligt det er og få nogen rosende ord for alt det man gør, og den kamp man forsøger og vinde. Har for længst besluttet at vi ikke smider håndklæddet i ringen, vi vil hjælpe Elina med kampen så hun ikke bliver tykkere end nødvendigt! Men puha må indrømme at tanken om at hendes liv skal være så stramt hvad angår mad måske de næste 20 år smerter mit hjerte!
Hun ER perfekt og jeg elsker hende af hele mit 
Hun ER perfekt! Og det skal hun bare mindes om uanset hvad!
Maden behøver ikke at være en kamp, det kan bare blive en del af livet så der ikke er fokus på det - hvis du forstår hvad jeg mener 
Hele mit liv har jeg også kæmpet med vægten og der har været så stor fokus på maden hjemmefra at jeg idag lider af utrolig stor madlede og kæmper stadig med min vægt...... ville ønske min mor havde gjort den sunde mad en del af hverdagen så jeg fik et normalt forhold til det... i stedet for var der fokus på alt det jeg IKKE måtte spise.. og det skal man lade være med.. i stedet for bare at normalisere den sunde del og ikke gøre det til "tvangsmad".... (kan du følge mig?)
Et skulderklap skal være til når det er fortjent og det skal du have, for det er absolut ikke sjovt at "kæmpe" med, og da heller ikke når du står så "alene" med det som du gør (sikke en SP
) ...
Håber i hurtigt får tider hos de forskellige ting og i kan få nogle svar, og ser frem til en update af den dejlige Elina!
Anmeld