Rullepølsen 11 mdr - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

Lækker og smuk som altid. Flot at du har holdt hendes vægt.

Så skal du snart ud og være LISBETH igen. Viiildt.

Ved faktisk ikke om jeg kan huske hvordan det er og være Lisbeth. Det er godt nok længe siden. Men det finder jeg snart ud af..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Pia.

lisbeth2910 skriver:

Så blev min lille rullepølse 11 måneder. Suk fatter slet ikke hvor tiden er blevet af.

Vuggestue start om 1 måned, og så kalder jobbet 9. juni. Føler mig slet ikke klar, men Elina er heldigvis helt klar til at komme lidt ud i verden og møde nye udfordringer. Hun har på ingen måde nogen som helst frygt for nye ting, eller voksne så er sikker på at vuggestue start går som en drøm.

Kampvægten siger 15,5 kg og 83 cm - og derfor har vi været til udredning på Holbæk sygehus, de kunne kun fortælle hvad de tror det kan være, men hun skal testes videre så vi forsøger og væbne os med tålmodighed da den første akut tid først er til efteråret Hun har også fået en akut tid til en diætist med speciale i småbørn, men der er der 3 mdr's ventetid så vi venter stadig med længsel på indkaldelsen.

Budet er at hun fejler et syndrom der gør at man bliver uforklarlig stor igennem hele barndommen, for så at stabilisere sig i teenageårene og så blive "normal" som voksen. Det er kun noget kropsligt, ikke noget der gør at hun mentalt bliver sat tilbage. Og alle eksperter mener at hun fuldt ud er med iforhold til alder og de få ting hvor hun er bagud er pga. hendes vægt - hun kan f.eks. kun stå kort tid på benene og er først for 1 uge siden begyndt og kravle. MEEEEEN hun har den sidste måned ikke taget på. Jeg har virkelig også kæmpet med at lave mad der tilgodeser hvad et spædbarn har behov for, uden og være usundt, samt måtte forsøge mig frem med hvad der virker. Min sp har kastet håndklæddet i ringen, og kan/vil ikke vejlede mig mere. Så jeg er faktisk stolt af at jeg mod alle ods har formået at få vægten til at blive ved de 15,5 kg. Er spændt på at se hvad diagnosen ender med at bliver (eller om der er nogen)

Og så lidt billeder af vidunderet

Hold fast hvor er hun skøn.... Arhmen altså - det er jo slet ikke til at holde ud... Hun er da bare alt for kær - jeg elsker de små tykke kinder som man får lyst til at kysse på...

Suk, hvor er hun skøn ... så dejlig...

Mange tak for kigget...

Knus Pia.

Anmeld

26. april 2011

merle2010

jamen lisbeth, hun er da bare så lækker hun er bare så nuttet, især når hun kravler.. dejlig tøs

Anmeld

26. april 2011

Pia. skriver:

Hold fast hvor er hun skøn.... Arhmen altså - det er jo slet ikke til at holde ud... Hun er da bare alt for kær - jeg elsker de små tykke kinder som man får lyst til at kysse på...

Suk, hvor er hun skøn ... så dejlig...

Mange tak for kigget...

Knus Pia.

Tak Pia for de søde ord. De varmer

Anmeld

26. april 2011

Jibbe

Du må endelig sige til hvis du mangler en svigersøn til skønne Elina!

Anmeld

26. april 2011

merle2010 skriver:

jamen lisbeth, hun er da bare så lækker hun er bare så nuttet, især når hun kravler.. dejlig tøs

Tak Diana! Hun er også bare rigtig glad når hun kravler rundt, man kan se at det er en helt ny verden der har åbnet sig for hende.

Anmeld

26. april 2011

Jibbe skriver:

Du må endelig sige til hvis du mangler en svigersøn til skønne Elina!

ha ha ha det skal jeg nok - du har ihvertfald en rigtig rigtig sød og dejlig kandidat. Det kunne sku også være rigtig sjovt at begge så får en svigermor der hedder Lisbeth - så kan det sku ikke gå helt galt.

Kom lige til at tænke på de børn de ville få.... ha ha ha de ville få de største kyssekinder EVER

Anmeld

26. april 2011

Ryberg

lisbeth2910 skriver:

Hvor er du bare virkelig virkelig sød! Du fatter slet ikke hvor dejligt det er og få nogen rosende ord for alt det man gør, og den kamp man forsøger og vinde. Har for længst besluttet at vi ikke smider håndklæddet i ringen, vi vil hjælpe Elina med kampen så hun ikke bliver tykkere end nødvendigt! Men puha må indrømme at tanken om at hendes liv skal være så stramt hvad angår mad måske de næste 20 år smerter mit hjerte!

Hun ER perfekt og jeg elsker hende af hele mit

Hun ER perfekt! Og det skal hun bare mindes om uanset hvad!

Maden behøver ikke at være en kamp, det kan bare blive en del af livet så der ikke er fokus på det - hvis du forstår hvad jeg mener

Hele mit liv har jeg også kæmpet med vægten og der har været så stor fokus på maden hjemmefra at jeg idag lider af utrolig stor madlede og kæmper stadig med min vægt...... ville ønske min mor havde gjort den sunde mad en del af hverdagen så jeg fik et normalt forhold til det... i stedet for var der fokus på alt det jeg IKKE måtte spise.. og det skal man lade være med.. i stedet for bare at normalisere den sunde del og ikke gøre det til "tvangsmad".... (kan du følge mig?)

Et skulderklap skal være til når det er fortjent og det skal du have, for det er absolut ikke sjovt at "kæmpe" med, og da heller ikke når du står så "alene" med det som du gør (sikke en SP ) ...

Håber i hurtigt får tider hos de forskellige ting og i kan få nogle svar, og ser frem til en update af den dejlige Elina!

Anmeld

26. april 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Ved faktisk ikke om jeg kan huske hvordan det er og være Lisbeth. Det er godt nok længe siden. Men det finder jeg snart ud af..........

Det bliver da rigtig dejligt.

Jeg har parkeret Karina længe endnu..

Tror faktisk aldrig at jeg finder hende igen.. hun var sgu også så selvcentreret.. haha

Anmeld

26. april 2011

Skouboe

Hvor er hun bare sød... hun er da slet ikke til at stå for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.