lisbeth2910 skriver:
Så blev min lille rullepølse 11 måneder. Suk fatter slet ikke hvor tiden er blevet af.
Vuggestue start om 1 måned, og så kalder jobbet 9. juni. Føler mig slet ikke klar, men Elina er heldigvis helt klar til at komme lidt ud i verden og møde nye udfordringer. Hun har på ingen måde nogen som helst frygt for nye ting, eller voksne så er sikker på at vuggestue start går som en drøm.
Kampvægten siger 15,5 kg og 83 cm - og derfor har vi været til udredning på Holbæk sygehus, de kunne kun fortælle hvad de tror det kan være, men hun skal testes videre så vi forsøger og væbne os med tålmodighed da den første akut tid først er til efteråret
Hun har også fået en akut tid til en diætist med speciale i småbørn, men der er der 3 mdr's ventetid så vi venter stadig med længsel på indkaldelsen.
Budet er at hun fejler et syndrom der gør at man bliver uforklarlig stor igennem hele barndommen, for så at stabilisere sig i teenageårene og så blive "normal" som voksen. Det er kun noget kropsligt, ikke noget der gør at hun mentalt bliver sat tilbage. Og alle eksperter mener at hun fuldt ud er med iforhold til alder og de få ting hvor hun er bagud er pga. hendes vægt - hun kan f.eks. kun stå kort tid på benene og er først for 1 uge siden begyndt og kravle. MEEEEEN hun har den sidste måned ikke taget på. Jeg har virkelig også kæmpet med at lave mad der tilgodeser hvad et spædbarn har behov for, uden og være usundt, samt måtte forsøge mig frem med hvad der virker. Min sp har kastet håndklæddet i ringen, og kan/vil ikke vejlede mig mere. Så jeg er faktisk stolt af at jeg mod alle ods har formået at få vægten til at blive ved de 15,5 kg. Er spændt på at se hvad diagnosen ender med at bliver (eller om der er nogen)
Og så lidt billeder af vidunderet
Lækker og smuk som altid. Flot at du har holdt hendes vægt.
Så skal du snart ud og være LISBETH igen. Viiildt.