Rullepølsen 11 mdr - billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Der findes større klammerter..TRO MIG!!!!!!

ahhhhhh mon dog............... hæ hæ synes godt nok han er fæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

B&J

Tiden flyver alt for hurtigt og hvor er hun dog bare dejlig og sikke blå øjne man smelter sig jo i dem

Anmeld

26. april 2011

MaliksMor

Årh. Hvor er hun bare deejlig

Anmeld

26. april 2011

B&J skriver:

Tiden flyver alt for hurtigt og hvor er hun dog bare dejlig og sikke blå øjne man smelter sig jo i dem

Tak for de altid søde ord! Og ja tiden går bare alt alt for hurtigt! Øv før man ved af det, så er de flyttet hjemmefra

Anmeld

26. april 2011

CamillaRH skriver:

Årh. Hvor er hun bare deejlig

Mange tak! Det synes jeg jo også selv

Anmeld

26. april 2011

Mamalou

Sikke en lækker rullepølse du har. Hun har de mest fantastiske øjne, en rigtig smuk pige!

Held og lykke med opstart i vuggestue og jobbet!

Kh. Louise

Anmeld

26. april 2011

Mamalou skriver:

Sikke en lækker rullepølse du har. Hun har de mest fantastiske øjne, en rigtig smuk pige!

Held og lykke med opstart i vuggestue og jobbet!

Kh. Louise

Tak for det! Øjnene har hun fra mig og resten fra sin far

Anmeld

26. april 2011

Ryberg

Jeg synes simpelthen hun er så SKØN! Hun er ihvertfald røget ind i mine tanker, for tænker indimellem på hende/jer og om hvordan det går med det hele..

Synes det er flot du kan klare det selv og du går ind i det helhjertet og så må vi håbe de finder ud af om der evt. kan gøres noget...

men jeg synes nu bare hun er helt perfekt som hun er

Anmeld

26. april 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Så blev min lille rullepølse 11 måneder. Suk fatter slet ikke hvor tiden er blevet af.

Vuggestue start om 1 måned, og så kalder jobbet 9. juni. Føler mig slet ikke klar, men Elina er heldigvis helt klar til at komme lidt ud i verden og møde nye udfordringer. Hun har på ingen måde nogen som helst frygt for nye ting, eller voksne så er sikker på at vuggestue start går som en drøm.

Kampvægten siger 15,5 kg og 83 cm - og derfor har vi været til udredning på Holbæk sygehus, de kunne kun fortælle hvad de tror det kan være, men hun skal testes videre så vi forsøger og væbne os med tålmodighed da den første akut tid først er til efteråret Hun har også fået en akut tid til en diætist med speciale i småbørn, men der er der 3 mdr's ventetid så vi venter stadig med længsel på indkaldelsen.

Budet er at hun fejler et syndrom der gør at man bliver uforklarlig stor igennem hele barndommen, for så at stabilisere sig i teenageårene og så blive "normal" som voksen. Det er kun noget kropsligt, ikke noget der gør at hun mentalt bliver sat tilbage. Og alle eksperter mener at hun fuldt ud er med iforhold til alder og de få ting hvor hun er bagud er pga. hendes vægt - hun kan f.eks. kun stå kort tid på benene og er først for 1 uge siden begyndt og kravle. MEEEEEN hun har den sidste måned ikke taget på. Jeg har virkelig også kæmpet med at lave mad der tilgodeser hvad et spædbarn har behov for, uden og være usundt, samt måtte forsøge mig frem med hvad der virker. Min sp har kastet håndklæddet i ringen, og kan/vil ikke vejlede mig mere. Så jeg er faktisk stolt af at jeg mod alle ods har formået at få vægten til at blive ved de 15,5 kg. Er spændt på at se hvad diagnosen ender med at bliver (eller om der er nogen)

Og så lidt billeder af vidunderet

Lækker og smuk som altid. Flot at du har holdt hendes vægt.

Så skal du snart ud og være LISBETH igen. Viiildt.

Anmeld

26. april 2011

KittyGirl skriver:

Jeg synes simpelthen hun er så SKØN! Hun er ihvertfald røget ind i mine tanker, for tænker indimellem på hende/jer og om hvordan det går med det hele..

Synes det er flot du kan klare det selv og du går ind i det helhjertet og så må vi håbe de finder ud af om der evt. kan gøres noget...

men jeg synes nu bare hun er helt perfekt som hun er

Hvor er du bare virkelig virkelig sød! Du fatter slet ikke hvor dejligt det er og få nogen rosende ord for alt det man gør, og den kamp man forsøger og vinde. Har for længst besluttet at vi ikke smider håndklæddet i ringen, vi vil hjælpe Elina med kampen så hun ikke bliver tykkere end nødvendigt! Men puha må indrømme at tanken om at hendes liv skal være så stramt hvad angår mad måske de næste 20 år smerter mit hjerte!

Hun ER perfekt og jeg elsker hende af hele mit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.