hvordan så i ud forneden + hvornår gik jeres fødsel igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

JustMe

SussieThyssen skriver:

Personalet er ligeglade, så længe man bare er ren.

Kærligst
Sussie

Shit, så håber jeg ikke, jeg går i gang efter flere timer i haven en varm sommerdag og at det går så hurtigt, at jeg ikke kan nå i bad

.

.

.

.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

SussieThyssen

JustMe skriver:

Shit, så håber jeg ikke, jeg går i gang efter flere timer i haven en varm sommerdag og at det går så hurtigt, at jeg ikke kan nå i bad

.

.

.

.

Nu tager de det nok ikke så nøje på den måde..jeg tænkte nu mere på at man ikke har været i bad i flere dage LOL

Anmeld

25. april 2011

JustMe

SussieThyssen skriver:

Nu tager de det nok ikke så nøje på den måde..jeg tænkte nu mere på at man ikke har været i bad i flere dage LOL

Haha, det tror jeg du har helt ret i

Anmeld

25. april 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Mit vand gik også kom mine veer

Jeg ordned så godt jeg kunne
Og jeg var mega ligeglad da jeg skulle føde, jeg lå kun i en skjorte i 16 timer, og jordemoderen tjekked mig flere gange. og smed også mit tøj da jeg skulle iføres sygehus tøj

Anmeld

25. april 2011

Betteisen

Hehe..

Jeg var trimmet... både 1. og 2. gang... 2. gang var helt planlagt for skulle have PKS og der skal man alligevel trimmes inden det hele går igang...

Anmeld

25. april 2011

dorthemus

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Jeg fik en brazilian wax 10 dage før jeg fødte....det gjorde nuller naller og jeg ku næsten ikke få vejret fordi jeg sku ligge så umageligt..skulle op for luft hver andet minut

Men det blev så pænt

Anmeld

25. april 2011

Clisolka

Min fødsel skulle sættes i gang før terminen, så jeg var klar til den "store" dag - jeg havde fået kæresten til at hjælpe  Jeg var sådan set ligeglad, for de har jo set det før 

Men tro mig, når først du ligger dér med veer, så er det det sidste du tænker på! 

Anmeld

25. april 2011

Mi

Jeg kan love dig at din jm vil være fuldstændig ligeglad med din "frisure"  Og når først fødslen er i gang, så vil det være dit mindste problem

Begge mine fødsler er gået i gang med veer som er blevet hyppigere og stærkere over nogle timer.

Anmeld

25. april 2011

Lise

Jeg havde ikke set "forneden" i 3 mdr da jeg nåede til fødslen, så gik ikke så meget op i det   Havde forsøgt mig med skraber og spejl, men kunne slet ikke styre det, og blev enig med mig selv om at når jeg ikke selv kunne se det, så kunne det også bare være lige meget... Under fødslen skænkede jeg det ikke en tanke, men indrømmer da at jeg ikke syntes at gensynet var nydeligt efterfølgende

Anden gang huskede jeg dette, men havde heller ikke her held med spejlet, og gentog succesen

Anmeld

25. april 2011

Thereseh

Anonym skriver:

He he, så langt har jeg slet ikke tænkt. Jeg kan slet slet ikke nå nu, så når jeg tar' skraberen, har jeg ingen garanti for at frisuren ser ordentlig ud. 

Men det kan jo også være du får en jordemoder som selv har en ordentlig dusk og synes kropsbehåring skal være naturligt. Ha ha. Ej, det jeg mener, er nok at du slet ikke vil tænke over det, når først du ligger der. 

Hvordan kønsbehåringen helst "skal" se ud, er jo også helt forskelligt fra person til person. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.