hvordan så i ud forneden + hvornår gik jeres fødsel igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

de-wett

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

kan godt forstå du tænker over det. Det gjord jeg også, men mine veer startede om natten ca 3 timer inden jeg var i bad men tænkte ikke over at jeg måske var blevet lidt langhåret da jeg var i bad og da veerne først tog til nægtede jeg at gå ud at gøre det. Var selv lidt pinlig over det da jeg kom derned. Men glemte det meget hurtigt pga veerne.

Så det skal du nok glemme alt om når det hele starter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Majeha

Havde nogenlunde styr på dusken gennem graviditeten, så det bekymrede mig ikke. Fødte en måned før tid, og til min store skræk fik jeg i brusebadet på fødestuen øje på mine fødder. SHIT, havde ikke lige fået klippet negle, så sneg mig ind på stuen og ledte efter noget at gøre det med. Fandt dog ikke noget, jeg turde bruge, så tæerne måtte være, som de nu engang var. Men ingen lagde hedigvis mærke til (eller kommenterede i hvert fald), at de ikke lige var nyklippede, hehe.

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

tror slet slet slet ikke at jordemoderen eller sygeplejerskerne kigger på det, eller tænker noget om det... altså området dernede er i forvejen så.. øh.. specielt af udseende, så tror sgu de har set det meste!! Haha..

Anmeld

25. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Det tænkte jeg også meget på gennem graviditetn, men hen mod slutningen blev det næsten umuligt og barbere, for kunne ikke se for maven, så det var rent gæt værk..  Så jeg gav op, men jeg tænkte ikke en gang over det da jeg skulle smide tøjet og ned i karret..

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

Man tænker ikke over hvordan sin frits er forneden.... Du er mere koncentret om at arbejde sammen med kroppen... 

Anmeld

25. april 2011

B&J

Når du ligger der og føder kan jeg love for du er lige glad og jeg havde da en lille hår ting der nede fordi til sidst kunne jeg ikke så tænkte jeg pyt

Anmeld

25. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Jeg hev bare lidt op i maven, så kunne jeg se nok til at fixe det dernede... Har jo efterhånden gjort det nogle gange, så kender hjørnerne dernede.
Den dag/morgen (kl 4) jeg gik i bad sidste gang inden vi smuttede ind og fødte hende blev der barberet, og fødte jo først kl 22:11, så mon ikke der var en 5 a clock shadow dernede

Anmeld

25. april 2011

JustMe

Anonym skriver:

okay, kunne godt være man lige tog noget af det værdste mens veerne ikke var slemme og man tog et bad ??

Jeg læste på en anden side, at en JM havde fortalt en gravid, at nogle kvinder faktisk skynder sig at forsøge at ordne "sagerne" i starten af fødselsforløbet, men at det ofte ender med helligdage hist og her. Spørgsmålet er så, om man helst vil ligne en nyplantet urskov eller have helligdagspletter med hår hist og her

Selv barberer jeg mig hver gang, jeg vasker hår, mens min balsam/hårkur virker. Men det er fordi jeg ikke har det godt med, at hårene er groet for meget ud. Det er imidlertid begyndt at blive noget af et projekt nu, hvor maven er temmelig stor, haha.

Anmeld

25. april 2011

millesofie

Anonym skriver:

jeg var naturlig  der nede

jeg kan ikke tåle at barbere mig der nede og jeg kunne ikke nå med trimmeren, der til aller sidst... så de fik den naturlige udgave af mille her

men lidt flovt var det da men det var hurtigt glemt

Anmeld

25. april 2011

Bshizzle

Jeg må ærlig indrømme at jeg tænkte da på det inden jeg tog på sygehuset...
( - Jeg blev sat igang.. ).

Men jeg er HELT sikker på at de er ret ligeglad.. og de har set alle typer Duske / ikke Duske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.