hvordan så i ud forneden + hvornår gik jeres fødsel igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Anonym trådstarter

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Jeg brugte en trimmer Faktisk gennem hele graviditeten, for jeg synes det klør hvis hårene bliver for lange.

Min fødsel gik fint, og jeg er sikker på, at frisuren ingen indflydelse havde

Anmeld

25. april 2011

Noahmor

Tro mig, du kunne ikke være mere ligeglad når du ligger derinde. 

Anmeld

25. april 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg gik i fødsel 14 dage før termin, så nåede ikke at ordne det helt store - og det var helt bestemt ikke noget, jeg tænkte det mindste over, mens jeg fødte...!

Anmeld

25. april 2011

K&S

Noahmor skriver:

Tro mig, du kunne ikke være mere ligeglad når du ligger derinde. 

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Nu har jeg ikke selv født (endnu) Men tror nu ikke man tænker så meget over det  Det er jo ikke rigtig det det handler om mens man ligger der.... Jeg tror i hvert fald ikke at jeg liiiige snupper skraberen inden jeg tager ud på sygehuset og føder! Haha.. Men hvis den er pænt "trimmet" dernede til selve dagen, er det jo bare fjong, og hvis ikke.. tja.. så går det nok

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg brugte en trimmer Faktisk gennem hele graviditeten, for jeg synes det klør hvis hårene bliver for lange.

Min fødsel gik fint, og jeg er sikker på, at frisuren ingen indflydelse havde

det gør jeg nemlig også..
ved bare ikke om de er for korte? altså om det ser ud som om
man ikke har barberet sig i 10 dage, eller hvad

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg gik i fødsel 14 dage før termin, så nåede ikke at ordne det helt store - og det var helt bestemt ikke noget, jeg tænkte det mindste over, mens jeg fødte...!

okay, kunne godt være man lige tog noget af det værdste mens veerne ikke var slemme og man tog et bad ??

Anmeld

25. april 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

det gør jeg nemlig også..
ved bare ikke om de er for korte? altså om det ser ud som om
man ikke har barberet sig i 10 dage, eller hvad

Jeg kiggede ikke, og jeg gjorde det ikke for at være pæn... Pænheden forsvinder under alle omstændigheder når der skal 3-4 kg baby ud af dig....

Lad være at bekymre dig for meget om det, det er SÅ lille en ting når først man står med veer og det hele er igang. Jeg var da i bad med veer, men jeg skulle dælme ikke have noget som helst skarpt derned på det tidspunkt... Der havde jeg rigeligt at gøre med at trække vejret og holde mig på benene! 

Anmeld

25. april 2011

K&S

Anonym skriver:

okay, kunne godt være man lige tog noget af det værdste mens veerne ikke var slemme og man tog et bad ??

Det var slet ikke noget, jeg kunne koncentrere mig om, da først vandet var gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.