hvordan så i ud forneden + hvornår gik jeres fødsel igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

AnneBJ

Noahmor skriver:

Tro mig, du kunne ikke være mere ligeglad når du ligger derinde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

K&S

AnneBJ skriver:

Jeg kiggede ikke, og jeg gjorde det ikke for at være pæn... Pænheden forsvinder under alle omstændigheder når der skal 3-4 kg baby ud af dig....

Lad være at bekymre dig for meget om det, det er SÅ lille en ting når først man står med veer og det hele er igang. Jeg var da i bad med veer, men jeg skulle dælme ikke have noget som helst skarpt derned på det tidspunkt... Der havde jeg rigeligt at gøre med at trække vejret og holde mig på benene! 

Anmeld

25. april 2011

Anneiris

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Jeg fødte to dage før termin, og havde veer i tre dage inden hun ville ud, så jeg snuppede altså skraberen og mit spejl, satte mig på badeværelses gulvet og så var jeg fin :-) Meeeen, hvis ikke det var ordnet, tror jeg sku også jeg ville være fuldstændig iskold, kunne ikke tænke på andet end at få hende ud! :-) hehe..

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Jeg fødte to dage før termin, og havde veer i tre dage inden hun ville ud, så jeg snuppede altså skraberen og mit spejl, satte mig på badeværelses gulvet og så var jeg fin :-) Meeeen, hvis ikke det var ordnet, tror jeg sku også jeg ville være fuldstændig iskold, kunne ikke tænke på andet end at få hende ud! :-) hehe..

genialt, det ender jeg nok også med hvis jeg får lov af veerne..

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg kiggede ikke, og jeg gjorde det ikke for at være pæn... Pænheden forsvinder under alle omstændigheder når der skal 3-4 kg baby ud af dig....

Lad være at bekymre dig for meget om det, det er SÅ lille en ting når først man står med veer og det hele er igang. Jeg var da i bad med veer, men jeg skulle dælme ikke have noget som helst skarpt derned på det tidspunkt... Der havde jeg rigeligt at gøre med at trække vejret og holde mig på benene! 

nej okay

Anmeld

25. april 2011

Kamulla

jeg var all naturale.. og bestemt slet ikke det jeg tænkte på da mine veer kom skamferede mig selv da jeg en dag prøvede med den store mave

er sikker på JM havde set en lille dusk før... hehe...

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja hvordan gik jeres fødsel igang og havde i haft overvejelser over hvordan jeres "frisure" var forneden da i skulle føde??

og hvordan havde i det med det da i skulle føde at i måske ikke lige havde fået ordnet jer forneden da i var på vej derind for at føde jeres barn??

spørg fordi jeg snart skal føde, og kan ikke rigtig komme til dernede pga maven.. så overvejer bare at trimme det med en trimmer??

Med nr 1 begyndte det med veer ud på eftermiddagen og så var hun leveret 22 timer senere.
Med nr 2 vågnede jeg om morgenen med veer, og det tog 13 timer.
Og med nr 3 var det et pks så der var ingen forudgående ting til den sag

Vedrørende "krøllerne", så har jeg altid været helt mig selv, som fra nautens hånd, men har dog altid trimmet det lidt i ny og næ.
Så den slags har jeg aldrig gået op i
Personalet er ligeglade, så længe man bare er ren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

Københavnermor

Man kan få en rigtig smart trimmer fra venus.. 

Jeg har købt en i matas for nyligt. Den trimmer til en pæn længde. Ikke for kort (så det ser gammel-barberet ud). Jeg har først lige set de havde en for nylig, så tænker det måske er noget nyt?

I hvert fald så kan jeg ikke tåle at barbere mig, og det er virkeligt svært med en saks og sådan.. Så jeg er SÅÅ glad for den der trimmer jeg lige har købt. Der er heller ingen risiko for at skære sig, og du kan nemt komme til..

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

Haha!!!! Sjovt du spørger! Jeg forberedte mig totalt meget på at skulle barberes men da vandet gik 2 dage inden termin havde jeg ikke lige fået nået det og TRO MIG: du er SÅ ligeglad når først du har veer! Så drop du bare skraberen og glæd dig til at det snart er din tur til at se dit lille vidunder 

Vandet gik i mange store vandfald 2 dage før termin og havde veer i 2 døgn samt ikke sovet i 3 døgn. Min lille skat kom til verden på terminen 2 dage efter veerne startede

Anmeld

25. april 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Første gang gik vandet uden jeg havde fået veer, og blev sat i gang dagen efter, så jeg havde masser af tid til at nå at barbere mig inden.

Anden gang gik det meget stærkt, men jeg fik da mine børns far til at barbere mig inden vi tog på sygehuset Han syntes det var vildt latterligt, men jeg ville gerne have det gjort.

Men som de andre siger, når man ligger derinde er det det sidste du tænker på. Og jeg er sikker på det samme gælder jordemoderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.