Hvad str tøj bruger jeres børn (ca. 5 måneder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

twinboys

Lillefe skriver:

Ja ok det er så forståeligt..

nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

pussepige

Elias blir snart 6 mdr og bruger str 80..

Anmeld

25. april 2011

morethanperfect

Lillefe skriver:

ok hvordan ligger han sådan i forhold til andre ved du det?

Han er en ret stor baby .. Hehe ..

Anmeld

25. april 2011

LBK

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Min datter bliver 5 måneder om en uge og hun bruger str. 68. Både i body, bluser og bukser.. Bruger stadig str. 62 i nogle bluser.

Anmeld

25. april 2011

Anneiris

Min datter, Jasmina er lige blevet 6 mdr den 16 April og bruger str 74, hun har brugt str 68 siden hun var 4,5-5 mdr Tror hun vejer omkring 8,5 kg og er nok omkring 71-72 lang.Jeg syns også hun er en stoooor baby. Men hun vejede også 4166 ved fødslen og var 53 lang.

Anmeld

25. april 2011

henh01

min søn er 5½ mdr, vejer 10,2 og er 75 cm lang. Han bruger 74 i bukser, 80 i heldragter og 86 i bodyer.

Anmeld

25. april 2011

FruHolm <3

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Hej

min dreng bliver 4 måneder imorgen, han bruger str. 80 i bodyer og skal til og op i str 80 i trøjer og bruger str 74 i bukser, men de er ved at være for små i livet  så der går ikk længe før han også skal i str 80 i bukser

Anmeld

25. april 2011

Lou87

Lillefe skriver:

Hej med jer!

hvad er jeres børn?

Hihi that is a giant
Min pige er 9 mdr her den 3 maj og hun er ikk engang i 74 endnu, kun nogen gange i bukser
Men oki, hun er så også en tøjstr bagud da hun var fortidlig-født

Men han lyder nu stadig som noget af en basse
Men bare rolig der skal nok være en stund hvor han står stille så..

SP sagde til mig at de fleste vejer ca +/- 10 kg når de er et år

Anmeld

25. april 2011

Clisolka

Lillefe skriver:

Hej med jer!

hvad er jeres børn?

Min datter på snart 6 mrd er i str. 62, men vi er på vej over i en 68 nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.