Hvad str tøj bruger jeres børn (ca. 5 måneder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

K&S

Lillefe skriver:

hmm.. ja så bliver han vel nød til at være længere kan de 3 cm ca. virkeligt gøre sådan en forskel  syntes det er noget underligt noget det der tøj..

Det kommer jo også an på mærket af tøj, model m.m. - Anton har hele tiden svinget mellem 3 str. alt afhængig af mærke m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

K&S

Lillefe skriver:

Nå ok *G* så er jeg lidt mere rolig..

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

de brugte str. 50 da de var 5mdr...

de er født ekstrem for tidligt...

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

Koen.

Da min Lærke var 5 mdr brugte hun 62 og lidt i 68 Nu er hun 1 år og bruge 80 og tror jeg hun kommer til et stykke tid

Anmeld

24. april 2011

MamaLook

Min bassemand er 3,5 måned og passer bedst str. 68 i bodies (kan dog også stadig passe nogle af sine 62'ere). Han kan faktisk også sagtens have bodies i str. 74 på - de sidder blot løsere, men uden at han svømmer rundt i dem..

Jaah, jeg har også den rundeste babyboy i mødregruppen

Im so proud

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Artiskok skriver:

Min bassemand er 3,5 måned og passer bedst str. 68 i bodies (kan dog også stadig passe nogle af sine 62'ere). Han kan faktisk også sagtens have bodies i str. 74 på - de sidder blot løsere, men uden at han svømmer rundt i dem..

Jaah, jeg har også den rundeste babyboy i mødregruppen

Im so proud

hehe ja kalder ogås min dreng for basse men han har dog først fået meget lidt elestikker ellers har han ikke haft.. tror det er mere længden.. tror jeg skal ned og måle ham torsdag. der er sådan et sted man kan måle ham..

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

twinboys skriver:

de brugte str. 50 da de var 5mdr...

de er født ekstrem for tidligt...

Majbritt

Ja ok det er så forståeligt..

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

K&S skriver:

Det kommer jo også an på mærket af tøj, model m.m. - Anton har hele tiden svinget mellem 3 str. alt afhængig af mærke m.m.

ja det kan jo være.. dog vil jeg sige Nilan kan lige være i en str. 80 i body.. det skal ikke være mindre.. og der har jeg meget blandet både mærke og billige..

Anmeld

24. april 2011

morethanperfect

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Oscar blir 6 mdr. den 6 maj , og han bruger 68 .. Han har også noget i 74 men mest i 68  

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

morethanperfect skriver:

Oscar blir 6 mdr. den 6 maj , og han bruger 68 .. Han har også noget i 74 men mest i 68  

ok hvordan ligger han sådan i forhold til andre ved du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.