Hvad str tøj bruger jeres børn (ca. 5 måneder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Zeus

Lillefe skriver:

ej et sødt navn!

Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

MortilCilas

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Min søn er ca 3½ måned gammel, og vi er gået igang med str74 og str 80 i natdragter

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

Cilas skriver:

Min søn er ca 3½ måned gammel, og vi er gået igang med str74 og str 80 i natdragter

Ej hvor vildt!!

Anmeld

24. april 2011

Rsa

Min Elena er lige blevet 4 måneder, hun er en stor og lang pige

Derfor bruger hun nu str. 68 og har egentlig gjort det i en måneds tid, hun har meget lange ben og kan faktisk også godt bruge noget tøj i str.74!

Ved ikke hvad hendes mål er nu, men da hun var lige knap 3 måneder vejede hun 6,3 kg og var 64 cm lang.

- det er så en måned siden nu!

Anmeld

24. april 2011

nvm

Ilina er 5 mdr 0g 2 uger hun bruger 62 i bukser 68 i bluser, og 74 i bodyer..

Min store datter brugte str 74 da hun var 10 mdr

Anmeld

24. april 2011

Lillefe

nvm skriver:

Ilina er 5 mdr 0g 2 uger hun bruger 62 i bukser 68 i bluser, og 74 i bodyer..

Min store datter brugte str 74 da hun var 10 mdr

hehe.. ja lille søde Ilina..

Anmeld

24. april 2011

MortilCilas

Lillefe skriver:

Ej hvor vildt!!

Ja meget. Han er en ordenlig basse Og mig selv, er ikke ret stor

Anmeld

24. april 2011

MaliksMor

Lillefe skriver:

Hej med jer!

Jeg syntes min søn er kæmpe, men syntes ikke rigtigt jeg har nogen at samligne med.. *G* ud over jeg bare kan huske at min datter i hvert fald slet ikke brugte den str. tøj som han bruger nu nemlig str 80 i body (det skal han have) 80 i bukser.. armene er ikke helt med så der bruger han str. 74. Men er det ikke ret stort? jeg har forsøgt at måle ham men syntes det var lidt svært jeg tror han er 73 cm..

hvad er jeres børn?

Malik er et år idag, og er 76 lang - han bruger 80/86 (og 92 i hummel )

Anmeld

24. april 2011

Nadia&Daniel

Vores Laura bliver 6 mdr. imorgen og hun bruger str. 62. Men hun er også lille af størrelse. Hun vejede 2580 gram og 46 cm. lang ved "fødsel". Sidst hun blev vejet (var hun omkring 5 mdr.) vejede hun 6400 gram og var 64 cm. lang..

Anmeld

24. april 2011

kamtok

Min dreng er 6 måneder, 73 cm. og ca.9-9,5 kg.
Han bruger str. 74 - dog 80 i fx Ej Sikke Lej dragter, og skal nok også snart op i 80'er bodyer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.